Tuesday, July 20, 2010

WEDDING gIFT fROM pN SToBeRi

Kekda oii tima kasih banyak2 yer kasik adiah untuk kami suami isteri! hadiah sorang satu lagi tuuu.. berebut2 kami berdua nak pilih kaler... hikhik kelakar ok! saya nak biru! tapi en bob nak biru jugak! bistu cemana?? hakhak

tak pe sebagai isteri yang mithali.. owh perasannye saya terpaksa pilih yang kaler meron tu kekda.. haha tak pe tak pe ai rela you! :P

akceli aku baru jer berkenalan dengan tuan punya belog nie haa.. kekda nama samarannye.. belog beliau yelah DUNIA PUANSTOBERI

agak2nye beliau suke makan buah stoberi la kot.. tu sebab taruk nama tu..hihi

mekasih akak.. mekasih abang lan.. tetiba rasa cam mesra gitu.. walhal tak pernah jumpa lagi nie.. eh bile leh jumpe nie kekda?? hihi


lastly terimalah gambo kami suami isteri pagi tadi.. capture curik2 time suami nak g keje.. anto dia kat parking moto hihi


saya pagi tadi..

eh itu pon nak bagi tau ker? haha adoiii mental la budak ila neh!

pepon tima kasih pada akak n suami..
lebiuu


4 comments:

PUANSTOBERI said...

Ha..dah dpt ye Ila. haha. ingat incik Bob awak tak bawak balik lagi. Sbb retu dia kata "eh. tak muat moto nih. Tk buleh bawak balik neh". Baru nak suh tuntut laju2 kat dia.
Ha..nati dtg la promosi keja kawen tu. Leh jumpa Kekda. Eh. kita penah jumpa la ekceli. Igt tak dulu thn 2008 rasanya, masa tu bln puasa n kita terjumpa tepi mydin masa nak buka puasa tu. Igt tak?? igt tak? haha...

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI ,
oic ingat2 lupa la kak! hukhuk

aah dia dah bukak siap2 masuk dalam beg pastu bungkus balik kak oii hikhik kelakar tol! senyap2 taruk atas tilam bagi saya nampak hihi

thanxs kak!

dd dudu said...

seri pengantin, akak makin cantek hihi

JIVEBUMZ said...

dd dudu ,
ada2 jer kamu nie dd dudu hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site