Monday, July 12, 2010

Saya EL arinie uols!!!

Mukadimah mestila taruk gambar nikah.. nak bagi semangat apdet belog tu datang.. tak gitu kawan2 :P



Hai uols.. arinie aku terpaksa EL la pulak.. terpaksa ok! sebab air tak de nak mandi!!! start daripada malam tadi lagi tak de air.. huhuhu bengang jer mak nyah :p

petang semalam saya ngan suami kuar jalan2 ke jusco bukit tinggi nun.. balik2 jer dah dekat jam 11 malam.. sampai umah ingat nak mandi dulu tengok2 bukak paip air tak de!! tim kai waaaa???? nape air tak de?? tetiba jer takde lak tu.. dah 2 bulan aku pindah kat sini tak de plak masalah air macam tu.. nak dijadikan cerita pas aku kawen macam2 hal lak jadik.. aritu lif rosak.. elok aku ngan suami sampai (eh dulu bahasakan en bob..sekarang sudah tukar maa) lif rosak! terpaksa menapak daripada bawah naik ke rumah tingkat 10!!! dengan beg2 nye.. barang2 nye.. saboooo jelahhh

letih wei naik tangga tingkat 10 sekali dengan barang2.. kalo naik diri sendiri tak pela.. cobaannn cobaaannn

tetiba malam tadi air pulak buat perangai... memang cobaaaannn

tak pe sabar..sabar.. pengantin baru memang kene banyak2 bersabarrr :P

jadi dipendekkan cerita maka terpaksalah kami berdua suami isteri EL arinie! nak mandi cemana air tak de! hohoho

EL tu emergency leave la uols! terpaksa amek sebab dah tak de jalan lain dah.. nak g mandi kat petrol pam tak koser mak nyah.. gelimat geli gelimattttt mattt hahahaha

sekarang air dah ade.. bangun tadi dah bleh mandi..huuu lega cepat2 tadah air masuk baldi.. baldi pon ade 2 jer kecik2 plak tu buatnye tak de air lagi kang naya lagi kami.. ingat jap lagi mau pegi mydin nak carik tong air besarrr punye! untuk keselamatan.. kang tak pasal2 esok EL lagik hihihihi

haaa korang kat opis tu sure tengah kutuk2 aku tu! mesti punye lah.. sebab aku kat umah nie asyik tersedak jer.. makan roti bakar pon tersedar..hahaha

ok tak pe walau macam mana sekalipun esok aku akan pastikan air kat umah ade! esok bleh g keje hahahaha

ai promise! :P


8 comments:

aDieyZa said...

gerenti esk kena perli dgn officemate kan?? tahankan telinga tu ye kak..

Ayu Zuraida said...

salam perkenalan..

ayuzuraida.blogspot.com

'ainrahimin said...

skema asakan soklan esok..

ai...da cuti lama pun tak cukup lg ke smpai smbung cuti lagi ini hari...

Gieyana said...

alahai kesiannya..x da air smpai kena amik El..huhu..aperpon hrp air tue ada k..

~ceRRy beRRy~ said...

akak cun la!

hajarus said...

alahai ciannyer pengantin ni.... harap2 esok ade la air...

iyiana said...

ehehe.. pas ni encik bob ley kurus wuu..

- JasnIyiana

JIVEBUMZ said...

to all my readers,

thanxs ya sudi bace belog nie!
luv uols... doakan kami bahagia selamanya..amin

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site