Thursday, July 15, 2010

Jalan-jalan cari makan

koranggg ampun yer.. aku promise nak apdet kisah2 wedding aku aritu tapi... tapi kenapa tah aku rase malas nak korek gambar2 tu sume.. ampunnn

nanti dah datang aura rajin aku tu kang aku pasti apdet yo! sabar k kepada yang menanti..

ini cerita ari ahad lepas pegi jusco bukit tinggi.. nak survey2 tuttttttttt

RAHSIA :P

yang tu tu nanti aku stori k.. tu tak penting sangat pong hihi

yang pentingnya MAKAN! hahaha

pegi jusco semata2 nak makan la uols!! aku mane de masak2 kat umah.. barang2 dapur sume tak de.. ate nye masak kat arena foodcourt jela.. ngeh ngeh ngeh



sedang makan dengan enaknya tetiba terjumpa ngan sepasang kapel nie.. terkejut den! tetiba tarik kerusi duduk satu meja ngan weols..

sape lagi kalo bukan ain butterfly dan suaminya anas zuhair.. memang langkah kanan ler dorang nie.. ajak la makan sekali ngan weols.. tapi order asing2 bayar pon asing2 ler hihi kalo korang sampai awal g konpem en bob belanja hiiiihii

ain nie ex-housemate aku dulu.. merangkap sepupu kepada honeysour.. haa sape yang tak kenal tu dia blogger2 fames the amos hihi gurau jer.. eh memang fames pe dorang nih!

bila dah berjumpa nie macam2 la stori kuar.. tak puas rasenye nak borak2 ngan ain.. ok nanti ain datang umah akak k! kite borak2 panjang.. lama2 gitu



pas jumpa ain weols pegi beli barang umah cket.. al maklum ler umah kitorang kan serba daif banyak barang penting tak de huhu

beli pape yang patut jer dulu.. pas beli weols belah balik umah.. sampai2 jer umah time aku masuk toilet air plak tak de! huuuu hangin satu badan... tak dapat nak mandi.. sebab tula besoknye aku EL air tak de maa!!

seb baik kejap jer tak de... sebenarnya.. esok pagi2 nye air dah ade.. aku yang malas nak g keje :P alasan air tak de konon hihihi

adios
*alamak terbukak rahsia :P

7 comments:

Zana Adieyza said...

owh.. sajer ye xnak gie keje.. xpuas bermanja2 lg.. hihihi..

pRincESs_N said...

saje nk coti lame2 tu...weeee

Unknown said...

aDieyZa ,
haaa tau tak per! hikhik

:: p R i n c E s S _ N :: ,
kuang kuang kuangggg tak puas dok umah :P

Ana Lyana said...

huhu... jumpa ain ke... ala rindu plak kat dia...lame tak sembang2..kihkih

Unknown said...

honeysour's blog
YUP! ALAA AKAK KO TAK RINDU KER?? SOB SOB SOB

::ainbutterfly~ said...

iye jmpe k ila..tp jap je dpt borak2 kn..takpe..nnt nk serang umh k ila..hahaha

Unknown said...

::ainbutterfly~
ok datang la tp make sure bagitau dulu yer jangan terjah jer hikhik kang tak makan korang :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site