Thursday, July 15, 2010

Kenangan balik kampung sebelum kawen

Tiba-tiba teringat kenangan masa balik kampung aritu.. 4 hari sebelum menjelang majlis pernikahan antara aku dan suami..

aku balik kampung drive sorang2 huhu.. before balik ramai yang ingatkan aku supaya berhati2 dijalan raya.. darah manis lah katakan.. sampaikan aku lak jadik takut nak drive.. yelah ramai yang cakap macam tu laa.. macam nie laa.. seram lak aku nak drive sensorang! padahal macam tak biasa..huhu

biasala tu kan.. kene hati2.. pesanan family dan kawan2 jangan dilupa :)


paling tak bleh lupa aku bawak balik barang bapaknye banyakkk


bonet penuh.. dalam kete sume penuh.. kat depan pun penuh... pendek kata sume full lah!

kete dah ler kecik molek bawak balik barang kemain bapaknye saiz.. sume tu barang2 tuk kenduri aku tu.. barang hantaran segala bagai lah..

perjalanan yang biasanya mengambil masa 4 jam setengah menjadi 5 jam.. huhu lama kemain doh

felik felikkk aku.. nie mesti sebab bawak balik barang overdos nie haa

ok itu dulu entry kawen sebagai permulaan...

5 comments:

aDieyZa said...

wah, byknya barang!!

nasib baik zana dh bwk blk semua brg last 2 weeks.. so hr sabtu ni leh bwk baju jer.. hihihi..

Cik Wanie said...

mak ai,
penuh satu kete,
hihihihi;)

JIVEBUMZ said...

aDieyZa,
nie kes balik kg sekali harung ler nie.. main angkut jer sume! huhu

Cik Wanie ,
tula pasal sume barang2 kawen sesaje!

atty's said...

alhamdulillah .semua selamat ye ila..kalo kty pun risau ..

JIVEBUMZ said...

atty's,
alhamdulilah kak... legaaaa

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site