Tuesday, July 13, 2010

Bekerja semula setelah 15 hari bercuti..hohoho

Setelah 15 hari tak bekerja coti sakan.. tetiba pagi nie kene bangun awal.. hiishhh kalo dulu aku bangun lambat ckettt tapi pagi tadi bangun awal cket ler.. almaklum sajalah aku kan dah ada suami.. kene ler bangun awal pagi.. kalo aku bangun lambat sape nak buat sarapan? tell me! sape nak buat??? hahahaha

poyo jerk... mana ada aku buat sarapan pon.. aku buat air jer.. hahahaha dah itu yang direquest oleh suamiku.. dia memang nak minum air nescafe jer pagi2 seblom g keje.. makan2 sume tak nak katenye.. haaa senang koje aku :P

kalo idak mau jenuh gak aku nak memikir nak bikin sarapan apa setiap hari.. seb baik dia cakap nak minum jer makan2 sume tak nak.. phewww lega :P

dan pagi tadi bermulah episod baru dalam hidup aku.. turun g keje sama2.. sampai kat bawah parking kami berpisah.. en bob naik moto ke KL.. aku plak naik kete menuju ke shah alam..huhuhu masing2 bawak haluan..

eleh nak sedih2 plak apehal? panggg kanggg hikhik balik kang jumpe lagi..yuhuuu

so pagi tadi sempat ler aku menyakat si suami...


aku: syg balik keje nanti balik umah terus tau! jangan salah balik umah plak.. kang balik kajang umah mak plak.. balik shah alam k

en bob: hehehe ok syg..

suami aku nie pendiam orangnye aku yang banyak cakap.. so sabar la yer syg dapat bini yang pok pek pok pek cenggini :p

pagi tadi pegi keje dengan aman dan bahagia.. semangat nak bekerja membuak2..ahaha sila percaya yer kawan2.. sampai2 jer dah pok pek pok pek ngan member... buat keje pon mulut bercakap.. dan sekarang curik2 mase apdet weh (lantak ler kantoi pon ada aku kesah? huhu)


lastly pic pagi tadi seblom kuar umah..

dah tu saje laporan ringkas daripada aku..

apo lagi keje keje kejeeeeee! hahaha

8 comments:

mizz sue said...

BEST LAPORAN NI...DAPAT a+..HUHU

atty's said...

pengantin dah naik keroje.selamat pengantin baru

sharifah_uda said...

T___________T bahagianya..

JIVEBUMZ said...

mizz sue,
hihihi A+ tuu tengkiewww

JIVEBUMZ said...

atty's ,
thanxs kak..hihi

sharifah_uda,
alhamdulillah :)

PUANSTOBERI said...

Ewahhh...berseri2 pengantin baru yer. Ada award utk pengantin baru. Sila amik kat blog kekda keh. :))

hajarus said...

Alhamdulillah pagi dah ade air yer kak... leh la naik keje... selamat kembali bekerja ;d

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI ,
hihi seri pengantin tu kak oi..hahaha ok ok mekasih yer kak

hajarus,
dah ade siap tadah buh dalam tong air lagi haa.. seb baik air dah ade loh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site