Saturday, July 10, 2010

ISTERI @ WIFE

Sori geng blogger... ya ampun lama sungguh aku tak apdet belog nie ha.. dah bersawang rupanya.. almaklumlah sejak2 menjalani kehidupan baru nie aku tak sempat nak bagi perhatian kat belog nie.. bukak pon kejap2 jer check komen korang.. kot2 ada..heheh rupanya banyak komen korang ek.. nie yang tambah sayangggg kat korang nie.. makin bersemangat plak aku nak menghapdet belog.. tapi... eh ada tapi jugak nie.. tapi korang kene paham2 la ek orang yang baru2 kawen memang sebokkk skettt.. wakakakaka

paham2 sudey :P


Alhamdulillah syukur kepada Allah swt kerana dengan limpah dan kurnianya aku sekarang telah bergelar isteri kepada suami ku yang bernama Khairul Aizat Bin Mohd Noh.. dengan hanya sekali lafaz maka aku telah sah bergelar isterinya... syukur Ya Allah... terima kasih Ya Allah....


saat2 yang mendebarkan semasa diijabkabulkan.. macam2 perasaan ada gembira, sebak, sedih, sayu bla bla bla susah nak di ungkapkan....

sapa2 yang telah mengalami detik itu akan memahaminya.. susah nak dihuraikan.. very subjektif loh :p


pic credit to gamtikstyle.com

tersenyum ceria selepas selesai majlis akad nikah di masjid simpang lima, parit buntar, perak pada hari sabtu bersamaan 26 Jun 2010..

serta merta status aku yang bujang bertukar kepada BERKAHWIN ok!! lalalalala suke :)


senyuman kegumbiraan terpancar daripada wajah kami berdua... tak percaya sila lihat pic di atas hihihihi

esoknya 27 Jun 2010 majlis bersanding berlangsung di rumah abang cik aku kat Taman Desa Aman.. majlis berlangsung dengan meriah serta berjalan dengan lancar.. syukur sangat2 bila tengok ramai tetamu yang datang meraikan kami.. sumenya riang.. makan dengan tenang.. makanan pon cukup sume.. overal sume ok lah.. nak tau cerita satu persatu aku kene buat by episod la yer.. nak cerita sekali harung memang tak larat lah.. kena kasik entry sket2.. amacam boleh ker?? hahaha itu kene tunggu ek.. akan aku usahakan.. demi koranggg


demi koranggg k! insyaallah

pic credit to iriskirana.com


korang kalo nak tengok pic kawen aku boleh terjah belog iriskirana.com yer kat sana ada banyak pic kawen kitorang..

sume pic yang dorang amek sume aku suka! terima kasih yer en echam n en arin from gamtikstyle kerana telah bersusah payah menghasilkan pic2 yang terbaek untuk majlis kami tempoh ari.. kasi puji lebeyyy sket nanti album kawen aku cepat sket siapnye.. heheheh

akhir sekali pic dari sawah bendang.. tah bendang sape tah kitorang belasah shoot kat situ.. erk dah ler tak mintak izin hihihi

opss masa nak shoot kat situ ujan turun weh.. terpaksa tunggu setengah jam kat dalam keta semata2 nak amek gambar kat situ jugak huhuhu kesiannn




ok itu dulu kang ada masa aku apdet lagi eh.. nie aku kat umah mertua so tak leh nak melekat kat lappy nie 24 jam.. tak manis kan uols!! hikhik

petang nie dah nak balik umah kat shah alam nun.. dan menjalani kehidupan sendiri sebagai suami isteri.. hohoho wish me luck ok!

isteri mithali!!

go go caiyokkk :P

papai

12 comments:

'ainrahimin said...

=)

amal said...

tahniah beb...sori akk tk dpt dtg kt kajang...kene cirit birit lak ..geram jer...ape pon welcome to the club..full wit enjoyment..sad..happy...nervous...and full wit lauhgter..make sure of it..ok...jgn cpt terasa hati ok..all the best to ilaizat.. :)

amal said...

tahniah beb...sori akk tk dpt dtg kt kajang...kene cirit birit lak ..geram jer...ape pon welcome to the club..full wit enjoyment..sad..happy...nervous...and full wit lauhgter..make sure of it..ok...jgn cpt terasa hati ok..all the best to ilaizat.. :)

atie said...

Selamat menjalani kehidupan sebagai suami isteri sejati. Moga ceria selalu k..........

kyrul amri said...

sibuk yerr...sibuk la sangattt. hahahaha :P

PUANSTOBERI said...

Selamat menjalani kehidupan berumahtangga. :))

Intan ~ Nur Azlina said...

Tahniah & semoga keberkatan bpanjangan melayari alam rumah tangga... :-)

adenium said...

congratulations!!!!,...semoga bahagia selalu... :D

FRB said...

congratulation! selamat pengantin baru.. moga bahagia, ceria selalu

hajarus said...

congrat kak... selamat menjalani kehidupan berumahtangga.... semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... Amin...

aDieyZa said...

congrats sis.. "selamat pengantin baru"

semoga kebahagiaan sentiasa bersama akk n suami.. zana doakan agar hubungan akk n suami sentiasa di dalam lindungan Allah hendaknya.

JIVEBUMZ said...

to all my readers,

teng kiew very2 much!
muahhhhhh :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site