Thursday, July 22, 2010

Acara buka hadiah kawen

Malam kenduri biasanya ada acara bukak membukak adiah.. acara yang ditunggu2 oleh anak2 buah aku tu.. biasa la budak2 kan suka adiah2 nie haa.. eh bukan aku cakap aku tak suka adiah taw!

sukaaa bangatttttttt sih hihi saja nak cakap budak2 lagi suka :P

tak percaya sila tngok gambar anak2 buah aku tu.. kemain lagi kat atas pelamin tu ha

peace! heppi woh that time.. aku ler yang ambik gambo dorang neh

antara adiah yang kami dapat.. alhamdulillah rezeki kawen tu.. terima kasih kepada sume yang memberi..

opss gambar terpaksa jadi cenggitu sebab den tak pakai tudung loh.. aurat..urat.. hihi

dorang sume bagi perhatian yang sepenuhnya kat kitorang.. best woo bukak adiah kecoh2 camtu.. masing2 sebok teka adiah2 nye..

cucuku..

antara adiah yang menarik.. haha sori muka ai bertukar kejap yer..

dah dah tu jer...

abes kenduri belah aku!

2 comments:

mekchu said...

masa yg ditunggu2 tu.. part koyak tu mmg best.. rasa x sabar nak tau apa ada kat dlm.. mekchu dulu dpt smpai 5 rice cooker.. semua model sama.. agaknya masa tu ada sale kat giant kot..

JIVEBUMZ said...

mekchu,
wah 5 rice cooker kah?? bleh jual balik tu hikhik

ila dapat 3 jer mekchu..cukupla pakai yg kecik tu :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site