Thursday, July 15, 2010

Award spesel from puan duniastoberi


Award spesel from belog puan duniastoberi

Jivebumz - tenkiu folo blog Kekda ni Ila. Dia ni pengantin baru yg sgt2 baru. Baru reni masuk keja.( eh kak saya dah masuk ari selasa tau! hihi) Eh..cam tetau je. Tentu lah sbb suami nyer seopis dgn den ha.. Dulu aku jd SR dia je. Bebaru ni aku kasik komen trus dia nak tau sapa puanstoberi terus la kami jadi follower antara blog kami. Eceh. Ila pun rasanya dapat da award ni dari blog2 lain sbb Ila kan glamer. Hik hik. Tp takpe..sama cam mrsecam jugak.. Amik la..Kekda kasik ikhlas ni.
Psstt..nak tau perkembangan Encik Bob kat opis leh tnya Kekda okeh.. (huwaa..mampuih aku kena hempok dgn dak Ijat nih)

ehehehe tersengih2 ku membacanye.. mekasih ler kekda.. aci tak kalo saye kopi n paste segala kata2 terindah akak tu.. tak nak jawab soklan sebab saye tak tag sesape pon.. hihi kire aci la yerk!

thanxs bebanyak kak yer!!
nie le first time award untuk tahun 2010..
papehal kalo ijat nakal2 kat opis kekda roger ila k..
hihii luv u...
muaaahhh

2 comments:

PUANSTOBERI said...

Waka waka..bes..bes..sbb buat award ni lebey spesel. hik hik.
Ok.ok..nati kita wat komplot ye supaya dak Ijat tak nakal2 kat opis. Tp nyer dak Ijat da duk tgkt atas. Da jarang2 da jumpa dia. Hoho

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI ,
hihi akak tolong jage kan "dia" bagi pihak saye :)

waktu opis hour jelah :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site