Wednesday, July 21, 2010

Malam sebelum kenduri

Korang layan la ek kisah2 kenduri aku nie selagi tak abes gambar yang ada dalam koleksi aku nie ha..

selagi tak abes selagi tu lah korang terpaksa baca hihi

malam kenduri biasanya family dah berkumpul.. yang jauh2 sume dah balik.. family aku yagn tak balik cume sorang jer.. abg aku yang kat serawak nun.. dorang sekeluarga tak dapat balik coz abg aku kena posting ke alor star bulan nie.. hurm tak pelah nak buat cemana kan.. tak de rezeki dorang..

anak2 buah aku nie kalo berkumpul beramai2 macam gini lah ropenye..

kaki posing gak dorang neh! ikut sapa tah?



posing kat meja makan.. tah bila ler dorang dok posing nie aku pon tak tau..

budak2 lelaki melepak kat padang permainan depan umah..

kitorang plak sebok kemain siapkan bunga manggar untuk berarak esoknya.. bunga manggar nie idea aku tapi aku suh adik YAT buatkan.. aku bagitau jer nak yang macam mana dia yang bersusah payah pikirkan nak buat cemana..

pepon tengkiewww yer adik tolong buatkan! free lak tu :)

pelamin pon dah settle! tak sabo nak sanding esoknye huhu

budak2 nie layan bola ler apa lagi.. kan musim FIFA!


tu saje aktiviti malam kenduri.. esoknye..

kepak kepak kebooommmm hihi

4 comments:

attyfir said...

bunga manggar tu cantik & kreatif

Unknown said...

atty's ,
thanxs kak ty leh buat utk majlis anak kak ty nanti yer :)

mekchu said...

ai rela membaca.. suka.. terkenang peristiwa naik pelamin dulu..

Unknown said...

mekchu ,
nie yg saye sayanggg mekchu terlebey nih! :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site