Monday, June 21, 2010

Fitting baju pengantin sebelah lelaki

Entry "opskawenjibam" episod yang terakhir gamaknya nie.. pasni rasa dah tak sompat dah nak apdet lagi kot.. sebab esok aku dah nak berangkat balik kampung... bila dah sampai kampung banyak keje nak kena buat.. kalo sempat aku apdet kalo tak sempat mintak maaf la uols..


bakal pengantin sedang menyibukkan dirinya hihihi so paham2 sudah

semalam aku g fitting baju pengantin sebelah lelaki kat butik sri andaman alfinaz.. lama gilerrr fitting sebab ada masalah sket.. hahaha

masalah ape? rahsia :P hanya aku dan dia yang tahu lalalala

sonok gak eh pakai baju pengantin nie..heheh sambil2 feelling2 pengantin :P

haaa korang kalo nak tengok pengantin yang real punya kena datang la kenduri nanti..

diingatkan sekali lagi belah aku kat perak 27 jun 2010

belah en bob kat kajang 4 julai 2010

see u there!

doakan aku selamat sampai yer! esok aku balik kampung drive sorang2 hukhuk... minggu depan balik sini dah berdua.. yihaaaaaaa :)

12 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

i.A N dtg belah en bob ekk kak...

nway..baju da nmpk aura cantekk tuu....
mslh gn mak andam & so on mmg ade..lg2 nk dkt mjls..kne byk bsaba jekk..

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
erm tula so far alhamdulillah sume under control :)

adenium said...

congratulations... n selamat pengantin baru.... :D

JIVEBUMZ said...

adenium ,
thanxs jemput la datang nanti :)

PUANSTOBERI said...

Drive carefully Ila.. darah tgh manis tu. Akak dulu siap anak2 buah turun KL utk temankan akak balik kg.
Apa pun slamat pengantin baru again yer. Nengok muka Aizat pun ceria2 je tadi. Ngeh ngeh. :P

p/s: Aizat da dpt 'tgkp' akak dah. hehe.

::ainbutterfly~ said...

tak sabarnye nk tgk k ila pakai bju pengantin..see u there..

hajarus said...

hati2 k.illa semoga selamat sampai.. take care kak ;d

~♥ iella ♥~ said...

dah tak lama tue...baju tue nmpk gaya cam meriah ja...mesti cantek?? (klu tak cantek,tak jadi la pengantin kan..??)

p/s: walaupun di'blur'kan....nmpk aura cantek tuee...

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI,
thanxs kak :)
alhamdulillah sy dah selamat sampai jam 2.30 pm tadi... ooo dah kantoi ker kak? ehehehe sy dah suh aizat tengok2 kan sape kah gerangan puanstoberi nie ha :)

::ainbutterfly~
hahaha akak lagi ler tak sabo :P

hajarus ,
thanxs hajar akak pon dah sampai nie haa

~♥ iella ♥~
hikhik mudah2an begitulah hendaknya..neway tq :)

zahidah dihaz said...

congrate sis...teringin gak nak datang, tapi apa kan daya jauh diseberang...hehehehe

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat....^_^

kojah said...

OMG!!akakkkk, saya lupeeeeeeeeeeeeeee...

sorry sgt2 kak...adoyai, arini br tertgk blog akak...

btw, SELAMAT PENGANTIN BARU!moga bahagia hingga ke akhir hayat...

viruspadu said...

TAHNIAH :)

berdebar jantungku ah ah ah

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site