Wednesday, September 2, 2009

Selamat tinggal perak ku kita jumpa lagi ye

Owh sekali lagi tajuk tak boleh blah.. mcm la aku tak balik kg lagi yer... insyaallah aku akan balik untuk sama2 beraya bersama keluarga nanti..

Saat-saat meninggalkan kg halaman memang memeritkan.. haha perit la sangat.. ala buleh balik kg lagi la milah oiiii

Mengabadikan kenangan bersama family abg cik & kak ju





nie baru suku belum masuk semua lagi family aku.. nanti kalo ade peluang aku publish gambar sume ahli keluarga aku yer..hiks pengsan korang nengok betapa ramainya umat dalam keluarga aku..

Cadang nak gerak balik seawal pagi.. tup tup kui 1 ptg baru terhegeh2 nak gerak.. huhu biasa la kan kalo balik cni mesti malas.. kalo balik ke kg laju jer! semangat lain macam sket..

Aku singgah ipoh anto adik yat.. tersilap jalan terlepas sampai tol simpang pulai.. sepatutnya turun tol jelapang.. bleh plak sampai kat jelapang tu aku dok konpius.. haha last terlajak sampai 20 km hambek ko!

Ok itu tak pela kan anak buah aku yg kecik tu (farah) masuk je dalam keta dpd parit buntar ke ipoh dok nangeh2 nak buka posa.. jenuh jugak la kami pujuk.. budak nie bukan jenis nak makan pujuk rayu dia wat tak tau je.. nangeh tak abes2.. dah penat nangeh tu dia tido laa..hiks legaaa

Jam 3 petang weols sampai kat ipoh.. lepak2 kejap dalam jam 4 ptg tu gerak balik.. masa tu si farah wat hal lagi.. sambung nangeh plak.. nak minum katanya.. dahaga! tak nak puasa! huhuhu weols pujuk2 lagi.. senyap.. pastu ok la sebab aku janji nak belanja bukak puasa kang.. sonok la dia.. seb baik :p

Perjalanan dpd ipoh ke shah alam sangat memeritkan.. huh sebab ada banyak sangat excident.. ngan keta banyaknya..huhuhu seb baik la keta aku keta auto! kalo keta manual jenuh la jugak.. uwaaaaa

Oleh kerana tak sempat sampai ke shah alam jam 6 ptg... weols decide nak berbuke kat hentian rehat ulu bernam aje.. sampai kat situ orang tak ramai lagi.. sempat la kitorg dapat tempat duduk sume dan order makan bagai..

ala beli nasik ayam jer.. kalo nak beli nasik campur nak kene beratur panjang.. ohhh tidakkk senang cite weols sume pakat makan nasik ayam hainese.. sume menu yang sama.. senang kan.. tapi nasik nie tak bape sedap mana la..hukhuk keciwa guwe.. ramai lak orang beli kat situ.. huhu aku pasti sumenye keciwa ngan rasa nasik tu... memandai jer aku ckp camtu :p

air pilihanku nescafe ais kononnye nak ilangkan ngantuk laa

farith.. anak kak ju yg sulung.. bila bergambar sebelah2 nie nampak dah beso anak buah aku yg sorang nie..hiks

kak ju & fatin

saat berbuka.. makan aje walaupon tak bape selera...hukhuk

tak cukup nasik ayam.. aku g tambah semangkuk mee kari.. tgk macam sedap kan.. rasanya buleh tahan :d makan kongsi2 beli banyak kang membazir plak

tengok tu akak aku yang pulun lebih.. tak pe tak pe aku kasi peluang org peknen makan sume..lalalala

5 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

bestnyeee akak leh balik kampung..
adehlaaaa...
bile la nk balik kg nih...
nk makan manyak2 kat kg...
huhu...

nenek™ said...

syok r fmly besar ni..meriah sgt...trutama time pose n rye nti kn..sume blik kg ke?

JIVEBUMZ said...

cerry berry,
bestnyeee cerry bile nak balik kg? nikmatnya berbuke pose bersama saudara..hikhik

saje jer kasi panas cket :P

nenek,
mmg siyok gilerrrrr.. tu baru suku taw! family kami nie besaq wooo

Hayati said...

akhirnya adik farah posa juga..
ingatkan dah terbabas...
jem teruk wehhh...
nanti lik raya lg lew....

JIVEBUMZ said...

hayati,
yup dapat jugak dia berposa aritu jenuh jugak la dok pujuk dia pas antaq ang tu.. menangeh tak berenti masa dalam keta balik dpd ipoh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site