Tuesday, September 1, 2009

sedapnya mempelam itu

Uihhhh bile cite pasal mempelam mau meleleh ayaq liuq wehhhh.. dapat jugak aku merasa buah mempelam kampung..hihi itupun mintak kat jiran aku....

lalu jer jalan nk balik umah aku tu terus terpandang buah mempelam yg dok bergayut kat pokok mempelam jiran aku tu..

dan dan tu muka tak malu mintak sket :p

ada banyak g sebenarnya.. tapi aku close up itu jer.. kang ade lak yg meleleh air liur petang2 nie :p

tengkiew mak cik cah kerna sudi bagi mempelam tu kat kami yg sedang mengidam nie..hikhikhik

padahal kak ju sorang jer yang ngidam.. aku ngan yat menyibuk aje :p

10 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

bestnyeee akak..
de bawak balik sket utk ifa???
hik2...
rumah jiran ifa kat kampung de pokok jambu air..
klu gugur kitaorg yg kutip...
kekekekeke...

Shemmi said...

alamak...

kecur lagi...

honeysour's blog said...

huhu..sini pun ngidam jugak....

hajarus said...

depan rumah MIL hajar pun tengah berbuah... lebat giler buahnyer.. cam samer jer pokok pelam tu.. hehehe...

JIVEBUMZ said...

cerry berry,
ada la bw lik sebijik.. nak ker?? meh la umah..hikhikhik

shemmi,
haaaa batal pose akak telan air liurrrr

honeysour,
aiyoooo terlupe ada owang peknen hikhik sowi

JIVEBUMZ said...

hajarus,
o yeke best tu bleh panjat pokok pelam tu hari2..hikhik

CuTeMiUt78 said...

waallllaaa... dik, akak dah terliur ni.. bak satu..

Hayati said...

nyum2....
dah abis pon mlm td nyicahh...

*ayu* said...

peergghh.. kalau dah bergayut cenggitu akak pun layan buat x malu.. mintak mintak! :P

*ayu* said...

peergghh.. kalau dah bergayut cenggitu akak pun layan buat x malu.. mintak mintak! :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site