Monday, September 14, 2009

kad raya pertama

Salam uols.. selamat berpuasa.. tangan ai nie dah gedik2 nak menaip nie haa.. hihihi tak sesabo nak apdet tau uols!! malam tadi akak kat kampung kol tanye napa tak apdet blog? sebok ker? hihih nampak sangat blog ku ini sangat bermakna gitu :p ceh perasannnnnn

Ala tak pe perasan sorang2 apa salahnya... 2 hari bercuti aku jalan sakannnnn tu pasal tak sempat nak apdet..aku g bersoping sakan kat KL ngn shah alam.. giler sopinggg huhu minggu depan kan dah nak balik kg.. korang pon same jugak kan? hiks

Uit korang aku dapat kad raya la... yea yeaaaaa ada jugak yang sudi kasi kad raya kat aku k.. by post lagi tu haa.. bukan senang nak dapat zaman kad raya maya nie ha..

terima kasih banyak yer saudari mar@ziey a.k.a mar kerna sudi mengirim kad raya istimewa nie

nak tanya sket nape blog mar tak boleh bukak yer????

kad raya nie telah selamat aku gantung kat pokok bunga kat opis nie haaa..heheh

4 comments:

mAr@ZiEy said...

La..yeke takleh bukak..eh..ok je..huh..adooii..biar betul kak..

JIVEBUMZ said...

mar@ziey,
betui la yang try bace nie..

Profile Not Available

The Blogger Profile you requested cannot be displayed. Many Blogger users have not yet elected to publicly share their Profile.

mAr@ZiEy said...

http://amormarziey.blogspot.com

::ainbutterfly~ said...

ha..betul2 ain pn byk kali try bkak profile mar@ziey tp takley..rajin lawat blog ain..hehe..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site