Tuesday, September 15, 2009

Jangan lupa servis kete anda!!

Raya lagi 4 hari weiiiii!!! Pastinya hari minggu nie ramai yang nak balik kampung kan? Konfem highway utara selatan jammed!!!

Aku pon nak balik kampung jugakkkk balik perak nun... hari minggu lepas aku g perodua cek my kete.. heheheh riso uols!! walaupon kete baru tapi aku still riso jugak.. nak cek jugak.. mana tau kan kot ade masalah apa yang aku tak tau pasal kete tu.. baik aku g cek dulu.. nak servis pun lambat lagi.. aku pun suh tokei perodua tu cek minyak itam, tayar dan air bateri aje.. haha very the senang kan? kalo setakat air viper tu aku memang rajin cek.. kehkehkeh

Lagi pun FREE ajo!! tak kena bayo :p

nak bukak2 bateri tu acik tak reti..

cek angin.. pastu tolong pam kan tayar sekali.. uiks best servis ko

cek sume nya la uols.. yang penting pastikan sumanye berada dalam keadaan yang BAIK .. semoga perjalanan anda suma selamat sampai ke destinasi..

Pandu dengan cermat ingatlah orang yang tersayang!

pesanan ini dibawakan oleh jivebumz blog.. :P

7 comments:

shiemz said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. From: Shiemz sekeluarga

zura@iwan said...

aaa mmg kena servis ko....

slmt pulang ke kg halaman ye....blk perak kt ne?

DrSam said...

semoga selamat diperjalanan. Saya pun dah siap servis kereta minggu lepas lagi.

::ainbutterfly~ said...

selamat memndu blk parit buntar kak ila..nnt raye jmput la dtg kg gajah..hehehe...

UnGu VioLet said...

Akak..

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari mar untuk akak sekeluarga..
Mohon maaf zahir dan batin jika ada keterlanjuran kata dan bahasa..

Moga Syawal ini memberikan seribu kegembiraan, kebahagiaan dan kesyukuran buat kita semua.. Amin..

Salam Lebaran ikhlas dari Mar..

JIVEBUMZ said...

shiemz,
selamat hari raya kepada shiemz sekuarga jugak yer :)

JIVEBUMZ said...

zura@iwan,
aah balik saya balik Parit Buntar, Perak... jemput la beraya ke umah saye!

DrSam,
thanxs DrSam.. semoga kita sume selamat sampai ke kg masing2 yer!

AinButterfly,
insyaallah ain pon same tau! jemput datang kg akak yer

Ungu Violet,
selamat hari raya pada Mar jugak.. semoga bergumbira ditempat orang yer.. akak pon same mohon maaf zahir batin yer

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site