Thursday, September 17, 2009

E-card raya lagi lagi dan lagi

Malas gilerrr aku nak keje hari nie.. ibarat separuh badan aku dah ada kat kampung.. separuh lagi kat sini.. camno tu??? hukhukhuk

Kalo lah aku amek cuti hari nie mesti sekarang nie aku dah ada kat highway nun..kehkehkeh

tapi apakan daya aku mula bercuti besokkkkkk lambatnye rasa jam nie berjalan :p tetiba jam pulak yang disalahkan

Wehhhh korang raya lagi 2 hari tau!! eh ada yang tak tau ker.. sume asik tengok kalendar jer tu haa kan kan kan

Tadi g jalan2 kat blog kawan2.. kutip kad raya.. very the malas nak wat keje ok! :p ok meh cni aku tempekkan kad uols yg kreatif lagi inovatif tu ya..

dari ady blog

dari yang-adleyna blog

dari ometomeiorked blog

dari nenekrock blog


dari akusimisteri blog

dari mummyaeesh blog

dari hacksterz blog

dari perantausepi blog

dari yanie putrajaya blog

dari neezareef blog

dari malaysiansupermummy blog

dari pija5120 blog

princes_N blog

azlia blog

mypreciouseezmo blog


itu saje yang sempat aku ziarah tadi.. letih jugak g satu2 blog kan.. :p

2 comments:

said...

Kak....

raya tahun ni kat ner?

ada duit raya utk yanie tak?

heheheheh

Unknown said...

akak raye kat PERAK yer.. lalu aloq star tu singgah la parit buntaq yer!

duit raye??? mintak kat najib...lalalala

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site