Wednesday, September 16, 2009

Analytics



Pencapaian yang sangat2 membanggakan aku sebagai seorang blogger tak berapa nak tegar sangat setakat ini.. heheh pedulikkkkkk

Walaupun aku idok ler se"glamer" blogger2 yang lain.. baru jer masuk setahun jagung berkecimpung dalam arena blogging nie.. adala jugak kawan2 yang sudi menjengah blog aku tiap-tiap ari... suke sangattttttt rase nak loncat2 plak sebab terlampau hepiiii :P

Trima kasih kepada family aku, kawan2 sume serta para blogger2 yang budiman yang sudi menjengah dah men"up"kan lagi jumlah pengunjung ke blog aku dari hari ke sehari..

Nie yang buat aku bertambah semangat nak berblogging tiap2 ari weh!!!

uikhhhh duit nufnang bile nak merase yer??? heheh :P

3 comments:

Ana Lyana said...

bape dah duit nuffnang kak ila?

Unknown said...

mmg best kalo org dtg... kalo x rasa macam syok sendiri plak.. tp kalo kita x blogwalking pun, org pun xnk jln2 kt blog kita kan?? ye la,byk ke dah dpt duit nuffnang??

ziha said...

kak..camne tuh nak check gitu..
hoho..xth...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site