Friday, September 4, 2009

Review pertunangan ku tak abes abes

Sebonanye gambar2 nie sume dah lama ada dalam draf.. sengaja disimpan dan diperam buat pekasam..hikhik tadi aku gatal tangan nak cek mana draf yg blom publish lagi sekali terjumpa ngan draf yang ini.. korang redha jela ek nengok gambar2 aku yg poyos nie..hihihi

Tanggal 8.8.2009 aku sah bergelar tunangan kepada En khairul Aizat bin Mohd Noh atau lebih dikenali sebagai en bob.. nama glamer gitu :p Pertunangan yang kami rancangkan tu hanya mengambil masa lebih kurang sebulan sahaja.. sebulan tu la kitorang kelam kabut cari barang hantaran sume.. beli baju tunang.. bagitau family..set tarikh.. makan.. sumenya laaa... walaupun dalam masa yang singkat so far kami berjaya melaluinya.. syukur alhamdulillah

Simple tapi meriah! itu lah ungkapan yang secocok untuk majlis pertunangan kami tempoh hari.. idak la grand mana pun.. sume barang2 kat dalam bilik tu kepunyaan anak buah aku.. kire aku beruntung dapat pakai bekas bekas dia kawen dulu tu.. seperti langsir, cadar pengantin dan sumenye la yg ada kat dalam bilik tu.. save bajet maa :p hanya baju dan hantaran itu saja yang aku punya..hikhik

Ok la meh layan gambar aku bersama mereka yg ada pada aritu.. blom basi lagi yer gambar2 nie sume coz aku baru jer 3 minggu bertunang.. masih panasssss lagi nie ha.. hikhikhik

bersama anak kak ju yang sulung farith aidil... dah beso panjang dah dia.. dulu masa dia kecik aku yang jaga.. tak sangka dah besar macam nie.. dah form one dah dia..iks iks iks akukah yang dah tua? :p no no tidakkkk

yang ini seperti yg korang dah tau..adik kecik bongsu aku.. adik Yat yang banyak membantu aku pada aritu.. tolong kemas bilik.. sapu sampah n sawang sume.. tolong basuh periuk belanga.. basuh pinggan kat dapur.. pendek kata sume keje membasuh dia yang settlekan la.. so aku jadi puteri sehari la aritu..hikhik thanxs yer dik.. turn ang biar akak yang buat sume! cea cea :p

yang ini lagi banyak jasa ngan aku.. saudari ina gebu.. nama fames dia ok.. dia la kawan yang banyak tolong aku settlekan bab2 hantaran dan hiasan untuk hantaran bagai.. nak harapkan aku memang tangan tak berseni langsung! hancusssss segalanya nanti hihihi

minah kecik nie pulak.. anak kak ju yg bongsu.. farrahin namanya.. kalo uols perasaan muka nie selalu ada dalam blog aku nih.. tetiba dia semangat nak pakai tudung lak.. selalu tak de nak pakai2 tudung nie.. biasa la kan budak2 sekali aura nak pakai tudung dah mari belasah ajelah kaler apepon yer tak..hiks

yang ramai2 tu antaranya ex-housemate aku masa belaja kat poli ipoh dulu.. dorang nie ada yg dah keja dan ada yang masih futher study lagi.. masing2 dok area kl nie so aku ajak depa datang sekali mengharu birukan majlis aku :p

gambar diatas hanyalah lakonan semata-mata..hiks

adik bongsu aku nie perangai sebijik cam aku la.. suke amek gambar.. ada2 aje skill mengambil gambar yang dia buat tu ha.. layankan ajela yang penting aritu sume orang nak bergambo ngan aku.. perasan lariksss

yang ini hanya sebahagian saja daripada family aku.. masing2 sebok time tu tak sempat nak bergambar ngan aku..hukhuk

mereka ini adalah tetamu yang terakhir sekali sampai.. nie sume budak opis aku la.. sebab tu bleh gedik2 ngan dorang sesuka ati.. sebab dorang sume sporting.. sume gile gamba cam aku..hikhik

terimalah aksi sengal mulut muncung daripada kami untuk tatapan uols.. aksi sebegini dilarang buat depan mak mertua yer! hikhik sebab buruk beno rupanye..

ok la itu saje.. esok ex-classmate aku masa kat PUO dulu ade buat reunion berbuka puase beramai2 dekat taman warisan, putrajaya.. tapi aku rase tak dapat nak menghadirkan diri la.. atas sebab2 yang tertentu.. hopefully majlis dorang berjalan lancar walaupun tanpa kehadiran aku..

12 comments:

Nazifa said...

mjls tunang akak sgt2 cantik..
tgk manyak2 kali pn x puas..

sbb....
yg bertunang tuh berseri sgt :)

dir&fara said...

wahhh.. dh tunang ler.. best tak tunang?? hehe.. ni yg dir pun nak cepat2 tunang ni..

Amiha Ayu said...

kalau kita dkelilingi oleh our love ones.. sure meriah punya!! kan?
:)

Anonymous said...

semua picas tu cantik². nak2 yg pic menghulur kaki dgn colleague tuh!!

IMANSHAH said...

Lor dah tunang rupanya..huhu..selamat bertunang ye

Unknown said...

cerry berry,
hikhik ada2 saja kamu yer cerry berry.. nti ur turn pasti lagi meriah kan! :)

dir,
best gilakkkkkk hihihi cepat2 la tunang dir bleh masuk my club.. ngeh ngeh ngeh

ayu,
haah betul betul betulllll terasa dunia nie ana yang punya :d

honeylanz,
yeke? saya pun suka pic tu nampak santai :)

imanshah,
yup saya dah tunang! mekasih yer :)

Chilabaey's Spot 2 said...

Okeylah tuh... bertunang bukannye selalu... moga panjang umur dan dipanjangkan jodoh... :)

zumairi said...

semoga berjaya melangkah ke gerbang perkahwinan

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. gambo yg last tu.. aksi yg amat menarik blh gitu.. :D

Unknown said...

cutemiut,
haha aksi tah pape tu kak oii

Unknown said...

chilabaey,
time kasih yer.. :)

zumairi,
insyaallah itula yang kita impikan..hihih

Hayati said...

owhh..cmne leh terlepas entry nie...
biase la 2..adikmu mmg gile glamour gitu...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site