Wednesday, September 16, 2009

Kad raya real punye

Amboi amboi kad raya sesaja.. bersepah sana sini blog.. sume tempek kad raya.. tak kira aku pun nak tempek jugakkk

Supaya orang yang mengirim kad nie sejuk hati nye bila nengok aku publish kad raya dorang kat sini.. heheh suke la tuuuu

Terima kasih yang tidak terhingga kepada kalian...

saudari ratna.. sahabatku yang telah bertukar kerja.. ingat jugak dekat kami di sini yer!
tengkiewww laling :)

ditujukan untuk semua budak opis aku dalam satu kad.. save bajet ko yer ratna..kehkehkeh


spesel kad daripada blogger kak cutemiut.. thanxs yer kak! susah2 jer ngepos kad raya untuk kite..hihi nak balas tak sempat dah so akak tuggu e-card daripada saya yer :d


dan lastly kad istimewa daripada VVIP.. heheheh jangan tak caye MB selangor kasi kad raya kat aku k! :p

Sile lah percaya ok.. ngeh ngeh ngeh

siap dapat jemputan ke rumah terbuka lagi yer.. first raya nanti kat SACC CONVEC.. tapi jangan harapla dapat pegi.. kan aku balik kg.. lenkali wat la time aku dah balik sini.. baru meriahhh :p

oooooo original sign ok.. bukan tipu2 taw!

heheh sebenarnya siang tadi aku g SUK Selangor ade sambutan hari malaysia.. sebab tu la aku dapat kad raya daripada MB nie haa.. korang jangan konpius plak.. MB tu pun tak kenal aku..

ok itu saja laporan kad raya setakat malam nie :p

1 comment:

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. kan dah kata.. mesti dpt gak..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site