Thursday, September 10, 2009

Bebuka kat ampang la plak

Aku malas sangat nie... napaaa?? tell me why?
tapi aku rajin nak apdet blog bulehhhh..hikhikhik daripada gambar nie dok dalam draf baik aku publishkan sekarang jugak..hiks

Gambar dibawah menceritakan segalanya tentang acara berbuka puasa di rumah kak leha sangat2 la meriahnye.. macam2 menu ada... jom kita zassssssstttttttttttt

kuih ketayap.. aku makan cket2 jer

cucur udang... aku makan banyak..banyak...

ayam masak merah.. aku makan cket

kari daging.. aku tak sempat sentuh langsung

sayo campur... aku tak sentuh

ikan keli masak sambal.. aku cubit cket cket

air asam dan jelatah.. aku tak sentuhhh

bihun

tomyam ayam... aku makan cket..

bubur jagung..aku rase cket

nasi beriani.. aku makan cket jugakkk

mee hailam.. aku makan banyak banyak banyakkkkkkkkkk sebab sedap yang terlampau! :d

ha tu dia antara ahli keluarga aku yang ada..

makan makan makannnnnnnnn

sampai kekenyangan.. blurrppp

5 comments:

dd dudu said...

huk huk tergugat nye iman saya~

mAr@ZiEy said...

SABAR jelah..

LuVidA^^ said...

huhu..sedapnye mknan...feww~~

mrs.miera ^__^ said...

byknye makanan

ziha said...

nyum2..sedap meyh makanan2 nih..tgk saje sudaa kenyang..burrppp..alhamdulilah.hehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site