Tuesday, September 15, 2009

Melahap tak henggat donia

Hikhikhik tajuk apa kah itu? melampau2 ayatnya...

Camni citenye... arinie aku g keje sorang2 biase berdua dengan housemate.. sekali dia MC pulek arinie.. maka keseorangan lah aku pegi keje tadi.. bukan tak biase tapi aku nie pantang drive sorang mula la menguap-nguap tak henti2.. huihhhh tak terkire bape banyak kali aku menguap tadi.. dah lak jalan jem.. iks riso jugak aku sebenarnye.. macam2 la aku buat untuk ilangkan ngantuk tu.. bukak radio kuat2 la, nyanyi kuat2 la, sms kawan aku si ratna la.. macam2 laa.. siap bukak tingkap kete konon2 nak bagi masuk angin..huh last2 habuk yang masuk :P

Memang cobaaaaan betul la petang tadi.. dalam dok ngantuk2 tu sempat jugak kepala otak aku berpk nak makan ape bukak pose nanti.. hurmmmm daripada opis lagi aku dok mengidam nak makan Chicken Mc Deluxe..kekekeke tetiba tekak omputih lak arinie.. tapi aku nak jugak makan koew tiew goreng + ayam goreng kat bazaar area umah aku tu.. nyum nyum sedapnye..

Bulan Puase nie nafsu makan aku memang melampau2.. kalo timbang berat badan nie mau terkejut beruk karang..huhuhu takuttttt

Adoiii susah sungguh nak wat pilihan nak makan yang mana satu.. at last aku beli jer dua2.. heheh puas ati aku! makan Mc d dulu pas terawih tadi aku bantai koew tiew goreng plak.. tapi sayangnya aku makan sikit sajork....

Membazir la aku nih.... siang tadi bukan main yang itu nak yang ini pun nak.. bila makan tak abes pun.. mc d memang aku bantai baik punyeeee walaupun ayamnya tak bape sedap sangat.. napa tah tak sedap tadi... maybe dah sejuk la kot.. yelah kan beli pukul 6 ptg makannye pukul 7 lebih.. fun fries pon dah tak sedap.. aku makan jugak laaaa kan

Yang penting perut aku kenyangggggg

erkkk alhamdulillah


puas hati aku dapat melantak makanan yang aku nak.. esok aku nak diet laaaa.. tak nak makan banyak lagi naik lemak kang :P

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site