Monday, November 3, 2014

Omega Guard Shaklee : Bantu kanak-kanak Asthma


Assalammualaikum wbt!

Hai semuaaaa... eksaited tau nak cerita pasa OMEGA GUARD SHAKLEE nie maklumlah kan tengah promo gile-gile sekarang nie. Jadi menjadi kewajipan saya untuk share dengan uols semua. Eiii rugi tau kalau kita tau kebaikan tapi simpan sorang2 dalam hati.. haa tak mau gitu mai kita cerita kasi clear!

Beli 6 dapat 7!
Beli 2 dapat 5% diskaun!!!
Wow

Apakah itu penyakit Asthma?


Menurut satu blog kesihatan yang sempat saya google nie, penyakit asthma adalah sejenis serangan yang pantas menyebabkan sesak nafas, batuk, nafas berbunyi , dada merasa ketat atau gabungan semua gejala diatas. Gejala masalah sesak nafas menjadi bertambah teruk semasa serangan asthma.

Apakah tanda dan gejala penyakit asthma?

  • Batuk dengan atau tanpa selsema
  • Berkahak
  • Bernafas dengan cepat
  • Rasa ketat di dada
  • Nafas berbunyi



baik untuk anak asthma

Jika ianya berlaku pada anak-anak anda pastinya anda adalah orang yang terpaling risau kan? apa kata anda cuba beri Omega Guard. Antara minyak ikan terpaling tulen yang telah saya ceritakan semalam.  Sekurang-kurangnya dapat membantu anak anda daripada menderita sakit atshma. Seeloknya diberi seawal usia setahun. Selain dapat perkembangan IQ yang pesat. Ia juga mampu mereka mengatasi atshma yang kian lama kian teruk. Mencegah lebih baik daripada mengubati ye dak? Anak bijak dan sihat tak nak ker?

Kini ibu bapa tak perlu rasa risau lagi.. Inshaa Allah dengan pengambilan Omega yang konsisten dapat membantu anak anda yang mengalami masalah ini.

 
Hubungi saya untuk konsultasi percuma,
Ila Kamilah
Shaklee ID : 951481
Call/Msg/WhatsApp/Telegram : 012-5417451
Facebook Page : Jivebumz Vita shop


2 comments:

Unknown said...

lepasni tak dalah kanak2 terkena asma lagi kan..selain tu dpt jugak khasiat untuk otak dll..
PROJEK KURUS BERSAMA CIK VITA

cerita ceriti kak sarah said...

kesian tengok budak-budak asma ni. selain asma kalau selalu demam atau selsema juga elok amik omega jugak, plus pulak dengan mealshake wow!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site