Friday, January 30, 2009

Jusco ipoh mali

Semalaman di ipoh sempat jugak saya merayap kejap.. bukan ke mana pun cuma teringin nak ke Jusco nak carik barang.. lepas dah ciap mandi solat suma trus ajak adik saya ke jusco.. tempat kenangan tu.. dulu kan saya study kt cni so kalo nak mencari barang cni la tempatnya.. lagi pon kt ipoh nie tak banyak shopping kompleks.. jadinya jusco nie ler tempat lepak student yang paling fames.. hihi

mana kaki ku?? haha apa motip taruk gamba kaki nie?? saja je xdak keje .. :d

tarra.. saya nak mencari bantal untuk myviva.. kat cni banyak bantal yang cantek2 tau sedia duit aje.. mahal jugak la hege nya.. motip saya nak cari bantal yang cantek tapi murah! hee

saya dah terbekenan ngan bantal2 nie sume.. memang kena angkat jugak la jawabnya..hiks

tengok tu adik saya pon minat ngan bantal2 nie jugak.. citarasa kami sama kot.. :p

dan akhirnya saya terbeli jugak bantal yang kaler ijau nie... cantek x uols?? cakap la cantekkk.. huhu bantal nie dah selamat letak kt dalam myviva tau.. hihi

9 comments:

atie said...

memang cantik bantal itu....emm adik ni nama apa yer...hihi baru nak tanya

Shemmi said...

kaki JIvebumz yg kasut ada corak2 tu kn?haha

JIVEBUMZ said...

Hai atie: thanxs kak sume bantal tu cantek2 tau! panggil saya ila je kak.. aritu akak dah tnye tau!

Hai shemmi: akak salah la!!! kuang kuang kuang kasut saya wane putih tu laaa...hehehee akak GAGAL dapat!!

atie said...

Dah tanya ekkk...hehehe

apisz said...

nk jawab..kasut yang puteh tu kan..ngeh ngeh ngeh...

(^_^)

Luth Textile said...

lawa gak adik akak.
hihih

Hayati said...

kuang2.....kasut tomeii 2 kita punye la kak shemmi...

eya said...

cantek..

JIVEBUMZ said...

HAI ATIE: xpe akak terlupa kot..hihi

HAI APISZ: elele kite dah jawab kan yg kasut kite wane putih kan..

HAI LUTH: hehe lawa mcm akak die la..lalalala

HAI HAYATI: haha tau xpe kak ina dah silap teka da!

HAI EYA: mekasih eya..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site