Monday, December 22, 2008

Tukar baju

Acara seterusnya adalah tukar2 baju.. ada 3 pasang jugak la tp saya sempat amek gambo nie aje.. lagi 2 pasang tu baju yg sari tu ngn gaun.. bz maa sebok kan ari tu mana sempat nk jadik cameregirl 24 jam..haha kene jengah2 dapur jugak wehh..

Lepas nikah petang tu..

pengantin berseri2 mengenakan baju negori minangkabau

dorang pon nak sebok2 jugak.. besa la kan mesti nk gambo ngn pengantin baru nie..

dan saya dah ciap2 tuko baju dah.. nk wat manyak keje lagi ptg sebelum kenduri tu.. sempat jugak la bersanding ngn anak buah saya ni..

sambil berangan2 mau sanding betui2 jugekk.. :P

5 comments:

akmaliz@r said...

hei...awak nih..mmg kene wat part time jadik cameregirl la...penuh ngan gambor..pe pown cantik pic yg dsnap tuh...

ibuafiqahhuzaifah said...

didoakan semoga org yg berbaju kuning yg naik pelamin tu cepat2 kawin..

asyik amik gambo org kawin jerr..
bila lg ila nk kawin nie?
apakah tahun 2009 nie?hik2
jgn marah yer ila..

Unknown said...

ello amal: cantek ke kak?? wawawa siok nie lagi siok la saya bergambaq karang..hehe

ello ibuafiqah:time kaceh!! tengkiew!! and toceiii..

alo nk wat cmane xdak sapa nk pinang kita pung... apakah thn 2009??? tungguuuu kalo da jodoh saya...hukhukhuk

shafa said...

huii...meriah skali kenduri..
plg suke tgk gambar2 lauk kenduri...
sodap2 semuanyer...

Unknown said...

ello shafa: itu la weols sekuarga nie jarang2 wat kenduri sesekali wat cam gini la rupenye.. haha kasi meriah gitu!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site