Monday, December 29, 2008

Tag from Honeysour

tagged by : honeysour blog's


Three Things That Scare Me :

1. bencana alam.. mmg menakutkan teringat peristiwa tsunami dulu saya kt kg.. terasa gegaran masa tu saya ngn mak saya berpelukan sambil mengucap 2 kalimah syahadah..

2. ular.. saya takut dan sangat geli..

3. kemalangan.. kalo boleh elakkan kan la.. saya mmg takut nk tengok


Three Peoples Who Make Me Laugh

1. gelagat budak opis..terutama soleh dan sapik.. mmg xkering gusi la gelak manjang ngn dorang nie

2. erm sapa lagik yer..

3. tu je kot yg clalu wat saya dan member2 kt opis gelak sambil guling2 bawah meja..hihi


Three Things I Hate

1. kawan x pikir masalah kawan.. pk diri sendiri aje tp xrase kita nie makan ati wooo

2. Orang yg suka memaksa.. hurm mmg x suka laa

3. Orang yg suka marah2 xtentu pasal..


Three Things I Don’t Understand

1. erm napa kita susah nk dapat apa yg kita nak sedangkan kita dah usaha..

2. nape susah sangat nk belaja menda baru (hati xterang kot..haha)

3. nape clalu kena buli? huhu


Three Things I Want To Do Before I Die

1. mestila nk bertaubat banyak2..

2. berbuat amal kebajikan..

3. jikalau sempat la kan.. nak kawen ngn org tersayang..hihi


Three Things I Can Do

1. kemas umah sampai puas ati la kot

2. tolong kawan2 yg ada masalah

3. bahagiakan keluarga..


Three ways To Desrcibe My Personality

1. Sensitif.. senang marah, cepat merajuk tp cepat COOL tau!

2. suka berborak pot pet pot pet.. (sapa yg kenal ngn i tau la)

3. suka amek gambo sendiri lor


Three Things I Can’t Do

1. tahan menangis...kalau kna marah sket pon, tak blh tahan la, cepat toii air mata ni kuar...penat tahan tau...tapi kuar gak... (sama macam honeysour punye jawapan tp saya leh cover lagi nangis dalam toilet tau! :P)

2. kalo gado ngn en bob (my darling lor) xboleh lama2 xsenang duduk di buatnye.. mesti nak cepat2 baik ngn dia tau..eheh

3. buat benda yg memang saya xminat nk buat.. mmg saya x boleh buat la..


Persons I Want To Tag

1. Kak Atie

2. Luth

3.Adik yat

4. kak Amal

5. Kak Ina Tachi



pssttt: sila jawab yer kepada yg berkenaan!! eh nana dah siap tugasan nie.. ada adiah ker..hihi

2 comments:

atie said...

Eh,nama akak kah itu...hehe

JIVEBUMZ said...

hai kak atie: ya nama akak latu!!

sila jawad eh! tq hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site