Friday, December 5, 2008

tag from preetydyana " Tulisan saya "

Demi kerana sayang dan kasihkan kt blogger2 ku ini.. cewah.. :D maka nak xnak saya kene jawab tag nie.. ok kali nie saya jawab tag dpd blog prettydyana.. kang kalo xjawab x siok plak kan.. kene jaga ati nih.. :P

The rules:
1. Your name/username:
2. Left handed or right handed:
3. Favorite letter to write:
4. Least favorite letter to write:
5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog":
6. Tag 6 people:



ok dah settle yer dyana hutang langsai!! .. lihat tulisan ku burukkan? erm dulu saya suka tulis serong2 pastu tah cemana jadi tegak2 pulak.. tah hapa hapa tah la tulisan nie.. nie tulisan nk cepat sebenarnya.. tp kalo tulis lambat2 lagi elok kot.. :P wat malu ja kan?? hiks

5 comments:

Ana Lyana said...

pertama kali nana x ditag kak ila..hihihi...

Unknown said...

saje cian kt nana kang marah pulak kene tag..hahaha kasi can la tu

Shemmi said...

malu...tulisan buruk gaban...huhu..

tp tanggungjwb dh selesai...
emm..xde yg lagi mencabar ke tag?

haha!

Dyana said...

hehehe..thanks yer.....cntik oo tulisan..berseni gituu...hehehe...

Unknown said...

Ello shemmi: ok xpe kang saya kasik lagi power punye tag!! huh :P

Ello Dyana: cantik hapa?? tulisan buruk tuh..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site