Tuesday, December 2, 2008

Subhanallah.. Allah maha besar

Sumber: gambar dpd saudara kamal yazid


Saya menjengah blog kak perantau sepi tadi dan baru saya tau pasal kejadian nie.. padahal pagi tadi ada trima email daripada kawan saya berkenaan kejadian ini tapi saya x amek peduli.. bila dah terbaca kat blog perantau sepi barulah rasa rugi sangat xdapat lihat kejadian ciptaan Allah yang maha agung..

Kepada kawan2 rakan blogger di sini saya sertakan gambar yg saya dapat daripada email untuk tatapan dan renungan kita bersama..

Sesungguhnya setiap kejadian daripada Allah ada hikmah disebaliknya..







dan saintis barat akui matahari akan terbit dari barat... klik seterusnya

6 comments:

KiKiHanakO said...

eee jeles nye boleh lihat dgn mata sendiri.. huhu

dAkBaiK said...

adeh... sedis den xtgk atas time nieh

BigMouth said...

alang tengok semalam... siap amik gambar...tapi tak berape clear lah...
Tp alang ngan hubby, mmg tgk...sgt jelas....

kojah said...

chantekkkkk sgt2...sy tgk...hihi

DYLA said...

saya tak tau pun hal ni sampai la terbaca ada satu blog mlm tadi...

Unknown said...

Ai ladykiki: tula pasal kite pon jeles jugekk kite xtengok..huhu

Ai dakbaik: sama la kite sadis2.. iks iks iks

Ai Bigmouth: bertuah akak dapat tengok yer.. bkn senang nk tengok kan

Ai kojah: waaa bestnye.. subhanallah

Ai Dyla: saya pon sama baca blog kak perantau sepi baru la tau..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site