Wednesday, December 24, 2008

berdebar-debar menantikan sang kekasih ati

Pada asalnya pengantin lelaki nk datang pukul 1.30 petang.. tapi time tu pulak ujan trun ngn lebatnya maka terpaksa la rombongan belah lelaki delay sekejap..

Pengantin pompuan dah resah menanti di dalam bilik.. asyik jenguk2 tingkap bila la la laki dia nk sampai nie? huh memang agak stress la time tu.. rombongan lelaki masa tu dah ada kt surau xjauh ngn umah akak saya nie.. tp xboleh nk gerak sebab ujan nye lain macam.. lebat giler ar org cakap.. cian pengantin pompuan.. pepon untuk meredakan perasaan risau si isteri saya kene la ajak dia posing bagi lupa cket pasal ujan kt luar tu.. bagus nye mak sedara nie tau.. eheh

sedang weols bz mengambil gambo dengar kecoh2 kat luar umah.. dorang bitau pengantin lelaki dah sampai..cepat aje pengantin pompuan bergegas kuar.. yela laki dah nk sampai kan.. :P

menanti dengan penuh debaran.. n suspen.. "ensem ke idak laki aku ni karang?" hiks

abg ipar saya turut kebasahan.. maklum la ujan lebat beb!

masa nie ujan dah berenti.. dah xlebat cam tadi.. tp pengantin nye tetap xsampai2 lagi

walaupun tersenyum tp dalam ati tuhan saja yang tau betapa xsabarnya dia.. mano xsampai2 lagi?

daripada berdiri sampai la duduk.. lakinya xsampai2 lagi.. cian nye die..

2 comments:

Shemmi @ Tachi~Hajime said...

ooo...ingatkan pengantin lelaki nyer lelaki yang kebasahan tu...

kihkihkih...gurau aje...

JIVEBUMZ said...

ello shemmi: akak itu tua sangat tuh.. bapaknye la..haha

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site