Tuesday, December 23, 2008

Majlis khatam quran

Tanggal 14 Disember bersamaan hari ahad merupakan hari raja sehari buat pasangan Azura & Saiful setelah sah diijab kabulkan pada hari sabtu nya. Pada pagi kenduri tu ada majlis khatam al-quran.. dan saya turut terlibat disamping pengantin dan kakak pengantin tu..

Saya mmg agak neves jugak la pagi tu.. yela kan nk baca quran pakai mikrofon.. uhuhu ngeri jugak tu kang tersalah harkat ke apa ke malu wooo

beginilah suasana majlis khatam quran tersebut

pengantin mestila duduk di tengah2 sambil di apit kiri kanan oleh pengiring2 nye

sesekali kedengaran kurang lancar bacaan saya.. neves punya pasal ar uols.. bukan saya tatau baca tp dah neves la katakan.. :p

antara mak cik2 kt kampung umah akak saya nie yg turut menjayakan majlis nie

oiii sompat la tengok kamera nun..

penuh kyusuk membaca tu.. yeke? eheh

bila dah selesai rasa leganyaaaa.. trus cepat2 salam2 ngn mak cik makcik tu sume.. cepat2 la hihi nk larikkksss

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site