Tuesday, December 16, 2008

Sehari sebelum akad nikah

Tajuk gempak.. mcm saya punya majlis lak yer.. ahaha uols jgn riso k bukan saya yg kawen nih anak buah saya k.. yang saya jemput tu ari.. tp uols xdatang pun..huhu

Xpela g pon ujan kan masa ari kenduri tu so saya paham keadaan uols sume.. lagipun banyak sangat kenduri org lain pada tarikh yg sama.. ok nampaknya entry saya dah melompat2.. aritu cite bab raya aji pastu xsempat abes dh masuk topik lain plak.

Hurm apa yg penting saya musti HAPDET..lalala

Malam jumaat saya bersama kak ju dan anak2 bergerak ke Ampang, umah kak leha.. saya drive tau!! ekeke mcm x cayo ajo.. erm kire berani mati ar nie.. saya takuttt ya amat.. tp beranikan diri untuk mencoba.. so far alhamdulillah selamat pegi dan balik cni.

Sampai di Ampang ramai sedara mara belah pihak akak dan abg dah sampai.. yang di atas nie sume anak buah saya la tu.. baru suku tu ada lagikk :P

yg ini pun anak buah jugakk.. ramai sebenarnya ahli kuarga saya nie.. jenuh jugekk nk kenalkan sorang2 kan..hiks


kuarga pegantin.. tu yg ujung blakang tu la bakal pengantin pompuan

abg ipar saya yg pakai baju kaler biru tu ngh sebok betulkan langsir..

pelamin indah sudah tersedia.. gabungan wane emas dan krim.. sungguh menarik bukan? :d

kasi clear bg uols nampak.. best kan kalu dapat dok ateh nie.. hihi

Uols tgk ler anak buah saya tu dah beso2.. nampak saya ngn dorang nie sape muda g ek?? :P

Erm entry yg lain2 nye utk majlis nikah, kawen dan sebagainya akan di hapdet perlahan2 yer.. malam nie saya nk tido awal cket.. saya ngntuk plak.. kang esok2 saya free saya kasi entry la ye.. k cayang uols..:D

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site