Friday, December 12, 2008

Sehari sebelum raya aji

Bangun seawal pagi.. punya la liat nk bangun pagi weh!! yela suasana kt kg lain.. sejuk semacam tido mmg la sedappp.. tp mak dah kejut suh bangun.. bangun la aiii.. saya ditugaskan ke market.. pasar jual ikan,daging, sayuran dan sebagainya.. ok saya kene beli banyak barang woo.. penuh list..

saya g ngn adik n anak buah saya yg sasa lagi badang nie..:P

korang jgn xtau yer.. tudung yg sama aje.. malas nk iron woo.. sila abaikan yer :P

mak ai ramainye orang kt market nie.. siap beratur panjang g nk beli kelapa.. seb baik kt umah saya tu manyak pokok kelapa xpayah susah2 nk beli..

beli daging sket.. ingat nk wat kari daging raya nie.. asik rendang ayam ajo bosan lak.. :D

Pastu beli belah sampai xcukup tangan.. xboleh nk amek gambo la kan.. nak pegang barang lagi nak beli barang lagi so xdala gambo nye

ha nie kat sungai kerian.. singgah beli barang dapur lagi.. x cukup kat market singgah sini pulak

i posing dulu eh.. :d

layankan aje la gambo nie.. apa motip pun xtau..haha

tu dia my hero nk bawakkan sume barang2.. untung bawak dorang nie tau..hihi

saya bawak barang yg paling the ringan k..

erm harus mantap gitu.. kan ke nak raya harus la semangat beli belah.. uii bajet dah larikkk tolon tolon..

Balik tu trus kerah sume yg ada untuk wat keja.. xramai yg balik kg saya sume yg dah berkuarga raya di rumah masing2.. jadi idak la meriah sangat.. masak pun ala kadar ajo xda la nk meriah2 sangat pun.. ok tu je ending..

2 comments:

Eya said...

gahijin dia g paso..sesak2 tuh.
penat kan..

JIVEBUMZ said...

eya: tula kene pakse g paso!! uhuhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site