Saturday, December 6, 2008

Selamat hari raya korban

Salam,

Kepada sume rakan2 blogger di sini ingin saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA KORBAN semoga kalian sume berbahagia dengan setiap pengorbanan yg kalian lakukan.. kepada yg ingin pulang beraya di kampung.. selamat memandu semoga perjalanan anda selamat sampai ke destinasi.. dan saya jugak nk balik ke PERAK UTARA.. yea yea..

Ok jumpa lagi di entry akan datang.. saya cuti 2,3 ari nie x hapdet blog ek.. kt kg saya xda tenet oo.. kang balik cni saya hapdet balik ye.. nti ado la gambo2 yg best2 dari kg kan.. k jumpa lagi sume yer.. tata

4 comments:

Hayati said...

uihh...sempat g buka blog...hahahha
udah2...cepat gerak, kang trn ipoh yew..

BigMouth said...

selamat hari raya... berape ekor tumbang tahun ni.....

Am said...

Salam AidilAdha dari Am juga, Semuga selamat pergi dan selamt kembali ya

c-tie said...

Selamat Hari Raya Aidil Adha juga...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site