Monday, December 29, 2008

Jalan-jalan ke klcc

Gambar nie dah lama.. lepas kenduri umah akak saya esoknya 15/12/2008 saya bawak anak2 buah berjalan ke klcc. Ini adalah permintaan dorang k.. yela dorang dok jauh sesekali turun ke semenanjung nk jugak jalan2 kan.. so saya amek la cuti untuk bawak dorang nie round2 kl.. padahal saya bukannya pandai sangat jalan kl nie.. blasah ajela kan.. :d


daripada umah akak saya weols naik keta.. huh takut jugak saya nak drive bawak budak2 nie.. saya kan pemandu baru.. tp gagahkan diri jugak la.. weols parking keta kt LRT Ampang naik train ke Masjid Jamek..

dorang nie suma adalah anak2 buah saya.. dah beso2 pon dorang nie..iks iks cepat sungguh masa berlalu kan..

3 beradik nie anak abg saya dari serawak.. dari kiri kak yonz, kak cik n dik ja..

dalam Putra nak ke KLCC.. terpaksa la berdiri xcukup tempat duduk

di pendekkan cite.. weols sampai aje KLCC trus posing2 dulu.. kira terrer jugak ar saya bawak dorang datang cni..ehehe padahal dah lama saya x pegi sendiri.. clalu org lain yg bawakkan.. kali ini saya pulak yg nk kene bawakkan dorang nie.. :d

kan nak dekat ari krismas harus la ada pokok krimas kt ctu kan.. sesaja la nak amek gambo kt ctu..

singgah kat kedai buku dalam KLCC tu.. budak 3 beradik nie sangat la kyusuk mencari buku2 artis daripada korea.. minat sungguh depa nie ngan artis korea nun..

saya bawak dorang g Petrosains tp sayang 1000 kali sayang.. ari isnin Petrosains tutup!! huh sian dekat kak cik tu dia dah berangan-angan nk masuk tp xdapat.. huhu lenkali la ye kita pegi lagi.. xsangka la pulak tutup ari isnin.. hari lain bukak la pulak tp nk wat cemana xde rezeki budak2 nie nk masuk cni.. saya pon xpenah masuk dalam nie lagi.. hehe

kasi can dorang posing..

see.. anak buah saya dah pandai posing tuu

bersama mak sedara dorang yg sporting nie.. :p

dah puas round2 kat dalam KLCC tu.. nak membeli pun ngeri jugak maklum saja la mahal kan tempat tu.. so saya bawa dorang jalan2 kat taman luar bangunan KLCC tu..

hah tengok tu pantang nampak kamera..

macam nie pon ok la kan.. nak bawak g tempat2 lain saya pon x reti..hihi

so weols perasan artis la kejap kt cni..

sengaja nk abeskan masa bersama-sama..

ok habis di situ.. lepas tu weols pegi makan pulak.. jenuh jugak la saya nk pk tau nk bawak dorang nie g mane la lagi kan..

4 comments:

Erieq said...

ermm dah besau2 dorang tu.,sy penah bawa jugak tapi kawan2 sy dari kampung lah(time study dulu).,kelaka sgt sbb dorang mcm jakun.,masok toilet pun jakun kihkihkih

Unknown said...

hai erieq: haha tula dekat nk same besau ngn mak sedara depa nie dah..eheh mmg la kalo dok kg dtg cni ala2 jakun jugak la.. tempat nie kan cantekk..hihi

Hayati said...

huhu.wahh best22

Unknown said...

hai hayati: jeles2..hikhik

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site