Friday, December 26, 2008

selamat hari lahir kepada mereka

Dorang nie suma anak2 buah saya.. yg pakai baju kurung wane coklat sebelah dak laki yg pakai baju t-shirt wane putih tu adalah adik kepada pengantin pompuan.. dorang nie kembar tau! tp tak seiras la sebab depa nie kan laki pompuan.. sebab tu muka lain sket.. tp masa kecik2 muka sama tau.. ok nk cerita pasal bufday dorang nie bulan 12 so akak saya suh celebrate sekali la..

Nak lagi jimat pakai aje kek pengantin tu lagi la jimattt... hehe so lepas aktiviti pengantin potong kek dorang nie pulak yang amek bahagian.. Ada 4 org yg celebrate bufday masa ari kawen tu..

si kembar = Nurfaezah & Mohd Hakimi

tu dia budak2 suma xsabo2 nk makan kek dah..

Farith Aidil & Nurfarrahin

yg ini pulak anak kakak saya yg kat shah alam nie.. anak kak ju, dorang pun turut celebrate sekali.. tp dorang pakai kek lain.. mak dia yg tempah khas.. so si kembar tu saja yg pakai kek pengantin untuk acara potong kek :P



apalagi dah ciap potong kek weols yg sedang menanti trus serbuuuuu.... makan kek puas2.. :D

2 comments:

Erieq said...

hye sedap nyer kek tu..,nyammy nyammy

JIVEBUMZ said...

ello erieq: mmg sodap bangat!! hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site