Wednesday, December 17, 2008

Di hari pernikahan Nor Azura & Saiful Anuar

Tanggal 13 Disember

Majlis pernikahan anak buah saya berlangsung dalam suasana yang sungguh meriah di surau Kampung Bukit Sungai Puteh, Ampang. Sementara menantikan kedatangan pihak laki2 weols posing2 dulu la kan.. xkan pengantin aje nk glamer ye x?? weols pun tumpang sekaki jugak la..

Suasana di perkarangan surau di mana terdapat 2 pasang pengantin yang akan di nikahkan pada hari itu.. grand woo..

sanak saudara saya berkumpul di ruang legar perkarangan surau tu..

dan sempat jugak berposing.. sambil tunggu pengantin nye.. masa nie pengantin pompuan masih berada di dalam kereta.. dok tunggu masa yang sesuai untuk masuk ke dalam surau

Kan saya kamerewoman hari tu harusla posing dulu kang muke saya xde lak..

bersama abang, kakak dan anak2 sedara ku yg ramai ini.. ada lagi nie baru suku.. :D

dari jauh kelihatan kuarga belah laki2 dah melangkah masuk ke perkarangan surau..

ramai sungguh rombongan depa nie..

dan bakal pengantin di bawa masuk ke dalam surau..

melangkah dengan penuh hati2 tu takut tersadung lak kain yang labuh tu kan.. hihi

Dan dibawah adalah wajah2 ketakukan serta kerisauan bakal bergelar penganti baru nie.. lalala



harus masuk gambo sket2 dulu yer.. manyak lagi nie tau.. okeh pelan2 tau.. bagi tag yang belum terjawab lagi tu harap maafi ya!! kang saya da bis publish cite kawen2 nie kang saya uat yer.. :D

4 comments:

Shemmi said...

comelnyerr pengantin..
tapi pernah kah kita terjumpa pengantin yang tidak comel?
bagi saya semua pengantin comel..
kalau ada...
itu pengantin pelik!haha!

Unknown said...

Ai kak tachi: comel ek?? haha kalo mak long nye kawen pon musti comei gak kan..ekekeke

Hayati said...

hahahaha...dah agak dah 2 jwpnnya.

Unknown said...

haha tau xpe..:P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site