Thursday, December 4, 2008

Sengal sengalan di ari khamis

Apa motip saya taruk gambar nie??? sengaja nk kasi entry jugekkk

Saja nk tayang meja tempat keja saya yang sepah nie..lalala masa nie saya paksa en echam amek gambo saya yg mana saya tak tengok kamera la kan.. kang bos saya asik cakap "ala kamilah tu asik pandang kamera ja.. esok kalo amek gambo kawen tah cemana rupa dia asik2 tgk kamera sengih2" hehe ajuk ayat bos tp x berapa betui dar... haha

meh kenalan ngn member ku.. Siti Nurhaliza.. eh cilap Siti Masturiah la.. orang yang dirai dlm entry di bawah nie..

hari2 terakhir bersama weols.. last keje kt cni 15/12 pasni akan memulakan karier baru sebagai penjawat awam yg tetap.. cayala tie..

apesal muka saya camtu ar?? hihi kelako

aksi minum air pon nk amek jugak ker?? tp saya ske gambo nie!! haha sengallll

me wit ct n nurul..

oit mana muke aku?? huhu xdakkk

5 comments:

Eita said...

heheheh cuke muka akak tgh minum air tu comeiii :)

Dyana said...

hehehe...nih buat kje ke posing2 nih?.....

c-tie said...

memg comei gambar2 tu sume ek....
sambil wat keje smbil posing2....

c-tie said...

ape yg kak za n kak nurul ngh buat tu ye...khusyuk btl tgk kak ila wat keje....hehehehe

JIVEBUMZ said...

Ai eita..iye?? hehe tengkiew.. auww malu woo

Ai Dyana..posing2 sambil wat keje tp posing jer lebey..kakaka

Ai c-tie..haar comei la tambah2 lak ade muka ct kan.. kak ila ngh tipu dorang la nie tu yg nampak khusyukkk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site