Friday, December 12, 2008

Jom jalan-jalan

Weols sampai kt kg saya dalam kui 4 petang jugak la pas puas menyinggah kat umah mak ngah saya tu.. sampai aje mata saya nie mmg dah xbleh tahan mengantuk bangat.. yela bangun kui 6.30 pagi nak balik kampung nye pasal kan.. pastu xdapat tido dalam kete lak tu kene temankan akak saya yg ngh drive..huhu mmg azab ngantuk x tertahan2..

Konon2nye nk lelap kejap tp bleh plak dok borak2 ngn akak saya, mak saya n adik saya trus x jadik lelap.. trus saya bangun capai kunci keta.. trus masuk keta.. trus rasa mcm nk jalan2 pusing kampung.. hehe

Ingat nk g sorang2 tp budak2 nie nk ngikut so hangkut la sekali masuk keta sume.. stat enjin kete.. vrooom vroooommmm.. (mcm bunyi enjin moto dar :P)

cayo x saya yg bawak nie?? haha saya dah pandai sket la skg.. masa nie xbape takut sangat ar drive maklum la kampung cek xmanyak keta.. jalan x bz cam shah alam nun.. mmg best wooo

ewah2 nk jugak masuk dalam blog guwe..

korang tgk ar kampung saya nie jalan kecik ajo.. tp muat la 2 biji keta kalo nak lalu jalan tu

tengah konsentrate x boleh blah!!! hehe

adoyaiii saya malu ooo.. saya adalah pemandu "P" yg sangat berhemah lagi sopan santun.. ai nama kan pemandu "P" mesti ar bawak kete slow n steady.. x gitu?? haha

2 comments:

DYLA said...

adoyai... nak gelak baca tau....

dpt ku bygkan gaya seorang pemandu baru.... sbb dulu pun cenggini gak.. skrg je konon dah pro.

JIVEBUMZ said...

haha gelak ar..
xpe xpe nti teror ar kan..
neves mmg xleh nk cakap ar kan..hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site