Monday, December 22, 2008

Masa untuk makan

Lepas amek adik saya tu ape lagi trus serbu khemah makan nie.. pelbagai hidangan menarik telah sedia dihidangkan.. fuh memang selera ar beb!!

tengok tu banyak nye makanan

nie sayur pucuk keti.. tah ape betui ka idak nama nie.. kalo x salah saya la dengo dorang ckp nama nie.. :P

kerabu daun selom.. uols tau ke daun selom?? ala yg uols makan dengan laksa tu!! iks iks

ikan goreng + ikan masin.. pehhh terangkat

kuah lodeh

nasi impit.. pastu ada plak sambal belacan ngn ulam2 yg saya xsnap gambo nye..

adik beradik saya sedang makan dengan nikmatnya..

ooo perasan jugak yer ada org amek gambo!! :D

dan saya pun lapar mau makan jugak!! sedap wooo saya makan sampai licin tau uols.. hikhik

3 comments:

Shemmi said...

wah,...complete jadual hidupmu ek di tulis dlm blog ni..hehehe....

cute!

Shemmi said...

kerabu my peberet..kecuali kerabu perut!
eww!xleh telan!

Unknown said...

allo shemmi: haha mcm jadual waktu x kak?? eheh

thanxs!!

saya pon xbape suke kerabu perottt..uhu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site