Sunday, November 16, 2014

Cuci botol susu anak anda dengan Basic H2 selamat dan organik

Assalamualaikum semua dan salam ceria!

Baru-baru saya ada terbaca dekat facebook kawan mengadu botol susu anak dia berkerak susu. Masa tu dia datang amek anak dia dekat rumah pengasuh. Tengok2 botol susu berkerak seolah-olah cuci tak bersih. Luntur hatinya... sedih la kan bila pikir anak minum susu pakai botol tak bersih..susu ibu pulak tu.. susu ibu nie kan minyak dia boleh tahan jugak kan..kene cuci betul2 dan kalau boleh bilas dengan air panas.. baru rasa betul2 bersih dan selamat.

Dulu saya juga mengalami masalah yang sama. Botol susu simpan dekat rumah pengasuh cuma bagi puting baru bila puting lama dah koyak atau rosak. Memang kita tak kan tau keadaan botol susu tu macam mana. Ada satu hari tu tergerak hati nak mintak botol tu sebab niat nak tukar botol baru.. tengok puting botol tu diaaa geli wei! lepas kejadian tu konpem hari2 bawa balik botol tak berani nak tinggalkan lagi.. tu cerita pengasuh lama... pengasuh baru so far bersih botol susu depa nie.. alhamdulillah.

Semakin ramai ibu2 diluar sana yang peka dengan kebersihan botol susu anak. Jadi disini saya syorkan anda guna basic H2. Sebotol cuma rm44 tetapi kesannya saya suka. Biasanya saya akan rendamkan dulu beberapa minit botol tersebut. Barulah senang nak menyental kerak susu tu. Sebotol tahan antara 2 ke 3 bulan. Bergantung kepada cara penggunaan kita seharian. Saya suka juga cuci lantai guna basic H2.  Kesannya lantai bersih dan selamat kerana basic H2 tidak merbahaya dan tidak mengandungi bahan kimia sesuai dengan para ibu yang mempunyai anak kecil yang suka mengutip makanan yang tumpah ke lantai.

Selain itu saya suka guna basic H2 untuk cuci dapur gas dan sental singki. Perghh memang berkilat.. suka sangat tau! baru2 nie ada customer order sampai 4 botol basic H2 wahhh nak buat mandi ke? hehe... Apapun saya yakin semakin ramai para ibu diluar saya yang sedar penggunaan pencuci organik adalah yang terbaik dan selamat untuk seisi keluarga.

Nak try meh order sekarang!
Pm/call/msg/wassup 012 - 5417451

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site