Thursday, January 22, 2009

Selamat pengantin baru kepada sahabatku Ana

Siang tadi saya dapat email dpd Ana.. dia kirim pic kawen yang mana saya tak dapat pegi bulan lepas.. Ramai sangat yang kawen pada tarikh yang sama iaitu 13 disember 2008. Kebetulan anak buah pun akad nikah pada tarikh yang sama so tak dapat la nak pegi kenduri dorang nie.

Actually Ana merupakan sahabat baik saya semasa mula-mula melaporkan diri di Putrajaya. Mula-mula bergelar penjawat awam dia lah satu-satunya teman yang sentiasa di sisi saya.. bak kata orang dalam susah dan senang dia ada bersama.. cewahhhh tak tahan :P

walaupun tak dapat menghadirkan diri pada hari bahagia dia tapi terubat jugak rindu pada si Ana.. dapat tengok gambo dia pon jadik la kan..

Ana dan pasangannya nya.. selepas di ijab kabulkan

dah kawen ko yer ana.. uhuhu

serba hijau.. i like!! nampaknya kita sehati sejiwa yer dalam pemilihan kaler baju tu..hiks

semoga ko sentiasa berbahagia hendaknye ana..

bape pasang baju la minah nie.. tuko lagi

Neway saya berdoa moga ana dan suami hidup dalam rukun damai kekal bahagia hingga ke akhir hayat...

Amin...

Teringat zaman semasa kursus induksi umum di Sg Petani.. saya dan ana di pertemukan lagi.. Kebetulan sebilik pulak tu.. fuh seronok bangat

Dan ramai lagi la kawan2 saya yang sama2 melaporkan di jpm dapat bertemu kembali. Kami sama2 dapat tempat kursus di intura.. mmg best la dapat kumpul dan berkongsi pengalaman kerja masing2.

Meh layan gambo saya bersama dorang nie.. entry yg manyak gambo.. mood tengah baik nie nak tempek gambo manyak2..hihih

saya dan Ana

tarra.. sama tak?? saja nk ngades2 beli sama..hihi

geng saya masa induksi dulu..

teringat jugak masa belasah kebun rambutan Pak Abu lepas balik daripada gua itik kt Baling.. saya la yang paling banyak makan..hihi tau xpe

dinner malam akhir kursus

dalam kelas sebelum kuliah bermula.. gedik2 posing dulu

kuar merayap kt pekan sg petani bersama geng ku.. lepas kelas tau!

dan hari terakhir saya dan kawan2 berkursus.. lepas tu suma wat hal masing2 payah nau nk jumpa dorang nie.. mana yg dekat ngn opis saya leh la roger2 yang jauh tak dapek ar..huhu

Apepon saya rindu bangat sama kalian!! Ana, Ekin, Izah, Baitie.. Bila mau jumpa???

7 comments:

SaDi said...

selamat pengantin baru ana :)

honeysour's blog said...

pas ni ana yang ni plak kawen..kukuikuikuikui

adenium said...

selamat pengantin baru ana....

CuTeMiUt78 said...

oh... slamt pengantin baru utk ana tu gak ya.. semoga berbahagia hingga keakhir hayat..

kojah said...

akak ble lg?hihihi

DrSam said...

selamat pengantin baru ana. spt pinang dibelah dua.

eh...you dengan ana macam kembar plak :)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

best nyer tgk pic owang kawin....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site