Wednesday, January 14, 2009

menziarahi abg g

Dan secara xsengaja.. cewahh xsengaja eh.. saya mmg nak g menziarah abg g tapi tak berkesempatan.. saya tunaikan jugak niat di hati atas dasar persahabatan.. dan jugak perhubungan adik, abang dan kakak...

Sebenarnya abg g bukan sedara mara saya tapi adalah lebih kurang mcm saudara jugak la saya anggap dorang nie.. specially kak shima.. isteri kepada abg g.. xsangka kan sudah 8 tahun berlalu sepanjang tempoh itulah saya mengenali mereka yang baik ati ini.. mereka nie adalah sepupu kepada honeysour.. that's way la saya kenal dorang.. tp ada kisah lain sebenarnya xperlu saya ceritakan di sini kerana akan menyebabkan pihak2 tertentu pulak pk yg bukan2 nanti.. cukup la dorang sebagai abg dan kakak saya jugak :D

saya datang mmg kena pada masanya.. hehe aritu jugak abg g dah bleh kuar spital..

ini kak shima wife abg g..

dah puas borak2 bagai.. nk amek gambo pulak

lama jugak saya kt spital tu.. dah puas borak2 sume saya anto abg g n kak shima balik umah dorang kat Puchong.. saya takut jugak nk drive jalan ctu.. x biasala katakan... last2 dorang pujuk g umah dorang.. akhirnya saya akur.. takut jugak en bob marah kan.. hihi tp saya nk tolong dorang.. lagi pun saya bleh blaja jalan2 kt cni kan.. bleh gitu? lalala

8 comments:

eya said...

elok gak sesekali redah jln yg kite x penah lalu,kurang2nye kite berdikari..hehe

~PakKaramu~ said...

Salam kunjung

honeysour's blog said...

kehkehkeh...nana tau kesah tu.,...

huargh huargh huargh...
eh gelak ape ni..hiks =p

jgn marah aarr kak ila...

thanks anta abg g n kak shima balik...

sepatutnya nana ngan ady yng amik abg gee tu...

Shemmi said...

cun ar nurse tu!haha!
tentu dlm hatinya tersenyum bangga...

"yey yey...sepjg hidupku mnjadi jururawat..inilah pertama kali org ambil gambarku yg cun ini"

ab geldofg said...

ala.......tk ada snyum ko kali ni :(

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. tak pe la kan menziarahi.. mengeratkan silatulrahim...

DrSam said...

yang penting dua-dua abang sihat. abang bob mesti sporting punya.

JIVEBUMZ said...

salam eya, mmg pon kalo kita xpenah lalu jalan tu mmg sampai ke sudah la kita xkan lalu kan? hihi so kena redah jugak la nak xnak..

salam pakkaramu, salam kunjung..hee

salam honeysour, ala xde hal la kan.. kita kena saling bantu membantu. ye x? hihi

salam shemmi, haha tau xpe kak! seb bek dia xbelasah saya amek gambo dia tanpa kebenaran ka? :P

salam ab geldofg, alala kena la xsenyum pulakk.. :D

salam cutemiut, betul tu saling ziarah-menziarahi.. bantu-membantu kan?

salam dr sam, hehe harapnye begitula kan sama2 sihat.. sama2 bahagia..x gitu dr sam? hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site