Monday, January 5, 2009

Aku rindu mektie!!

Owh saya rindukan minah ini.. suriati a.k.a mektie!!!
Rakan serumah yg telah pulang ke kg di terengganu nun jauh di sana.. akceli my x-housemate nie dapat tawaran KPLI jadi cikgu bahasa melayu.. wawawa sedey owh.. dia nie sangat la baik ati lagi rajin orangnya..

saat akhir perpisahan weols.. mektie blanje mc d pada ari sabtu tadi.. tengkiew very much yer my frenz.. :D

my best frenz.. mektie

susah nau nk amek gambar minah nie..

dia asyik nak ngelak ja..

hah setelah dipujuk2 dapat jugak akhirnya.. pose istimewa..lalala


erm makan berdua sajork.. untuk budak2 lain kat umah tu weols tapau kan aje..hihihi kenyang perutku..

4 comments:

Shemmi said...

huhu..terbalik lak ek..org nk pegi kena belanje..hehe...

atie said...

OOOOH, baru ler kenal ngan mektie tu, baru kenal dah pindah lak eekk..

Hayati said...

wahhhh......sedihh lew mektie x dew kat shah alam pas nie..

JIVEBUMZ said...

ai shemmi: itu la pasal dah org yg nk pegi tu nk belanja.. kita time je kak..:P

ai atie: haah itu la kembar kak tie..:d

ai hayati: mmg sedey.. tp xpe mektie g ipoh pulak dekat ngn tanjung rambutan ang kena selalu lawat dia kt asrama nanti..hee

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site