Tuesday, January 6, 2009

Hari sabtu yang indah..lalala

Ari sabtu yg indah.. saya g teman en bob g servis keta dulu after kuar makan ngn mektie tu kan.. balik umah siap cepat2 nk luar ngn laling nye pasal... :P kuar ngn mektie kan pakai sempoi sajork.. ngn laling keje berhias la bagai..hihihi bukan diriku yg sebenar la tu... ala kadar jela mana reti nk make up nih..

saja nak merapu amek gambo sendiri masa dalam perjalanan ke kl nun..

wajah ceria permulaan tahun 2009.. aku muda lagi..hahaha

susah nau nak amek gambo mamat sebelah nie asyik mengelak saja dia ni kan..

kan dah nampak sipi-sipi tu.. smile..lalala

muka saya saja yg lebih nye org sebelah xnak bergambo..huhu

saya lagi..iks iks

dan lagi... saya punya suka laa kan ke blog syok sendiri.. lalala hatiku girang..

6 comments:

honeysour's blog said...

ni naik cik bibah ke kak ila...
bila la nana nak naik..kikikikik

Shemmi said...

bila lah agaknya untukku ada "laling terbaik dari ladang" yer..ha ha ha ha...

cik anum said...

hai.. boleh sgt cik jivebum oi..
meh sini email add. nak send quotation nih.

Dyana said...

wahh..mkin sihat en Bob jivebumz kite nih...hikss........

Hayati said...

uihh..cik bob malu2 lew...

JIVEBUMZ said...

ai honeysour: yup nek cik bibah.. datang la cni dapat la naik..hehe

ai shemmi: insyaallah kak.. itu satu doa.. nti ada lah tu.. aminnn..

ai cik anum: thanxs cik anum ku syg..

ai dyana: well mesti ar kuat dan sihat..lalala

ai hayati: besal a cik bob kan pemalu..hihih

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site