Thursday, January 1, 2009

sedapnya kalo dapat minum air kelapa dan mkn laksa

Owh tajuk di atas sangat la panjang..
sambil2 wat keja nie terasa lapo pulak.. iks iks terasa nak makan laksa jer pastu nak minum air kelapa yang fresh2 dalam buah kelapa tu kan.. owh sedapnya..

sila lihat gambar di bawah... :P

minggu lepas saya bersama ain dan mektie g turun makan laksa kat gerai depan umah weols.. sedap tau!

tengok tu pandai abg ber 2 tu carik duit.. dia wat bisnes pakai lori aje tapi memang berbaloi la sebab laku.. depan umah saya nie ramai org bujang2 yang sentiasa lapo mcm weols jugak.. jadi akan sentiasa la ada orang singgah makan or tapau kt cni..

erm sedapnye.. balik kang mesti singgah nie!

owh saya kena banyak2 bersabar ya balik nie mesti beli laksa ngn air kelapa tu tau..

7 comments:

Hayati said...

sambut new year di opis kew..

*ayu* said...

laksa & air kelapa mmg terbaik!!!

kojah said...

adehhh!wat terliur...sy pn br minum gakkk...

Erieq said...

wahh betul tu.,tersangat2 la sedap.,

Framestone said...

nk air kelape sikit huhuhu

Grow2g3th3r said...

sedapppppppppppppppppnyerrrrrrrrrrrrr.. jeles.. jeles.. jeles...

JIVEBUMZ said...

ello hayati: sambut kt opis jela nk wat cemana?? uhuhu

ello ayu: yup mmg lazattt..

ello kojah: huish telan balik air liur tu..kekeke

ello erieq: saja kasi uols terliur gitu..haha

ello framestone: meh amek cni meh! hihi

ello grow2g3th3r: jgn jeleeeessss..:D

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site