Thursday, January 29, 2009

Saya dah pulang

Cewahhh tajuk macam best je.. padahal dalam hati nie mmg tak nak pulang lagi ke sini.. uhuhu nak duduk lama-lama kat kampung.. tak puas rasanya berada di kampung.. huh camno tu?? biasanya begitula kalo nak balik bekerja semula secara automatiknya perasaan saya akan berubah.. huh malas semacam sajork.. :p

Walau ape pon sudah menjadi perkara biasa la kan manusia memang tidak pernah puas.. macam saya la kan tak pernah puas kalo balik kampung.. rasa macam nk coti lagi.. tapi apakan daya..

Ok hari nie saya dah mula bekerja tapi saya terpaksa ke bengkel pulak.. balik keje malam kang baru nak hapdet blog nie. Malam tadi letih sangat tak sempat nak buat apa.. :D seminggu tak dapat layan blog memang terasa rindu dan buhsan yang teramat.. dan tak sempat nak baca blog uols sume n tak sempat jugak tinggalkan jejak ku.. lalala

Apepon saya berharap uols suma akan kembali bersemangat untuk bekerja selepas puas bercoti.. dan kepada blogger suma jangan lupa contest yg saya buat tu yer.. jeng jeng jeng.. sapa yang dapat capture pengunjung ke 10000 cepat2 le anto email kepada saya ye..

K la saya kena keja nie.. see uols again.. muuuaahh

5 comments:

aCik Anie said...

mesti best balik kg kan... erm...

Unknown said...

hai cik anie: mesti la best terubat rindu pada bonda terchenta tau!! hihi

apisz said...

PENGUNJUNG KE 10000?????

baru 7736... lagi 2ribu lebih tu..lame lagi tu...bila expired date contest ni?huhuhu... dapat pakej melancong ke?

wakkakkaka...kalau melancung nak join...he he he...


p/s: susah kalau takde intenet nak memblogger kan...hehehe...

DrSam said...

selamat kembali dan selamat berkongsi cerita.

Shemmi said...

selamat kembali panaskan blog anda..huhu...

apa citer trbaru kt kampung?
harus ada kann...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site