Friday, April 3, 2009

Balik kampung

Assalamualaikum wbt..

hai kawan2 sume ape kabar?? moga sume sihat2 yer.. baru 2,3 ari tak aktif berblog banyak komen yg uols tinggalkan.. hihi time kasih banyak2 taw.. saya pon tak sangka ada yg follow blog neh..

neway kali nie saya tak de gambo terkini nak upload kat cni.. lagi pon hari nie baru berpeluang nak bukak blog nih... selasa sampai rabu saya ada bengkel di UNITEN pastu sambung ari khamis sampai jumaat kat putrajaya.. memang agak meletihkan badan nih

Sepanjang berbengkel kat Uniten mmg bz la dah pulak saya tak de laptop sendiri.. dah tu secara otomatiknye tak bleh la nak jadik blogger tegar.. nak mengharapkan pc gemoks kat umah nie jela :p walau apapon saya cuba untuk apdet.. janji apdet!! hihi

Esok saya nak balik kampung kt Perak nun.. nextweek saya amek coti..yea yea tak sabar nak balik nie.. ikutkan hati petang tadi jugak saya drive balik.. tapi bila tengok keadaan cuaca cam nak ujan jer terus kansel.. g pon badan rasa letih2 tak cukup tido bagaiii.. huhu penangan bengkel + kursus lani...

Bila dah 2 bulan tak balik kg memang rasa excited sangat nak balik.. mudah-mudahan Allah lancarkan perjalanan saya supaya selamat sampai ke kg esok.. kepada rakan2 blogger sume selamat bercuti di hujung minggu.. jumpe lagi yer dengan entry2 yg menyusul kemudian.. tapi bila saya balik cni la yer.. insyaallah

tata...
take care..
missed uols!!

7 comments:

Nazifa said...

nak itot!!!!
hehehe...

UnGu VioLet said...

slmt kak.. moga hepi yer..

akak, ade tag untuk akak tau!! nnt akak free, akak dtg la ambik n buat yer..

ok kak.. take care.. ws..

CuTeMiUt78 said...

ho..ho..ho.. blk kg ya.. ok bebaik dan berhati2 ya...selamat blk kg dan selamat kembali hendaknya

rose said...

wah..balik kg..best yerrr..

kojah said...

moga selamat semuanya sis!~

Neeza.Areef said...

nk jambu batu seedless!

shaifulsafar said...

selamat ye jibam....
missed u 2.. :-p

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site