Saturday, November 1, 2008

spegheti i like u

salah satu faveret saya ialah spegheti.. dulu kan masa saya keja swasta selalu bos saya belanja makan spegheti kat "Auntie Juliet" restoran makanan dalam taman kt area opis dulu.. skg nie dah keje gomen xpenah plak nk singgah makan kt ctu lagi.. :P kalo ada orang belanja harus jugak singgah kan..

Housemate saya si ina gebu mmg seorang chef yg kreatif lagi inovatif so menu makan malam weols ari jumaat adalah makanan faverat saya yg jarang2 kali dapat makan..


nie ina gebu yg wat k.. sape2 nk resepi sila bagi tau kalo xdak permintaan saya xwat la ye.. :D

nampak sangat menyelerakan.. mmg sedap tau uols!! pasni saya nk suh ina buka kedai makan la kan.. nti uols bleh datang mkn kt kedai dia kan.. hiks

1 comment:

Shemmi said...

nasib i ni pompuan..kalo x..sure dh jatuh cinta dgn ina gebu..ngehngeh...
sbb pndai masak...
dekat ila x gebu..emm..x jatuh kot?sbb x "gebu"..kuikuikui...

Ila, kak nak resepi dia...
seyes ni..nk buat...mmg suke gak spageti ni..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site