Monday, November 17, 2008

sewaktu seminar sedang berlangsung

Saya membuat aktiviti snap gambar org di kala kebuhsanan.. sambil dengar penerangan daripada ustaz2 sekalian sambil wat keje x berfaedah nih.. lalala

saya amek port yg kt belakang.. tp belakang tempat saya nie tempat urusetia.. maknanya second daripada belakang la.. :D

bila ngantuk sangat saya turun bawah jap.. masa nie la saya g amek password utk tenet tu.. cepat jer saya naik nk buka tenet punya pasal.. padahal kene bayar beb!! huh

tu dia seketui muka ku.. ngn mata sepet nya.. :D

sengal sengalan..

masa nie saya ngh poyo2 bukak tenet.. konon2 pree la.. hampeh kena bayo..

dah dok blakang cam gini la gayanya.. kalo dok depan xdapek ar..

nie frame kat luar dewan nie.. perkataan nie menarik bagi saya..kira nie motto bagi hotel nie la kan..

dan jawapannya adalah..

nie dia...

hurm muka tempelan ker nie? aiyarkkk ko bosan ke laa??

sila la bosan tgk muka saya saja yer.. hihihi

4 comments:

Masviona said...

sempat lagi melemparkan senyuman yg manis ituu...ahaks

Ana Lyana said...

kak ila ni..sempat lagi dia g apdet blog..hahahaa

Eita said...

wah... kakak ku kursus lagi..

Unknown said...

masviona: senyum itu kan sedekah.. so kene senyum manyak2 tau! ahaks..

honeysour: akak dah apdet malam td tau! tinggalkan utk uols sume..muuaahh

eita: well makan banyak2 tp kurus lagi!! pelik?? hehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site