Saturday, November 15, 2008

Saya dah kembali

Khamis sampai jumaat saya ada seminar di Quality Hotel.. ala dekat shah alam jugak xjauh ngn opis.. jalan kaki pun sampai.. tp nk wat cemana kan dah kene g ctu kan.. hurm xpela dok hotel bley makan sedap2 gitu.. so saya xkesah sangat..

Tp apa yg saya kesah adalah tenet!!! huhu mlm pertama saya tido situ punya la semangat turun lobby.. kt ctu ade tenet pree so saya bleh bukak blog ijau saya nie.. esoknya ari khamis dah stat seminar semangat saya carik wifi kt dlm meeting room tu kan.. mmg la ada tp mintak password pulakkkk.. arggghhh tekanan betui la.. ingatkan free la biasanya kalo dok hotel mmg free xpun mintak password kat kaunter lobby tuh then bleh pakai sampai sehari camtu la..

Oleh kerana seminar nie xda kaitan ngn saya punya part keja sangat so mmg terasa amatla borink.. saya keluar senyap2 dari bilik tu trun bawah g kaunter pertanyaan kt lobby tu.. dengan niat yg ikhlas lagi suci nk amek password tenet.. heh.. semangat tui! tanpa bertanya apa2 trus amek password cepat2 masuk meeting room.. wat muka slumber trus join seminar tu balik. Then bila bosan2 trus bukak tenet masuk password sume.. jalan... bukak blog.. hihi keji betui la perangai cam nie kan.. iks iks bos.. tgk anak buahmu ini..

Dapat la jugak saya lenjan tenet dalam tempoh sejam.. pastu ade sorang ustaz nie datang tanya saya ape password tenet kt cni.. saya btau amek kt kaunter lobby nti dorang bagi la password tu kan.. ustaz nie tnye ade kene bayar ker? aik pelik pulak soklan nie.. saya cakap la xde bayar rasenye coz malam td saya pakai kt lobby xde bayar pun! tp dalam ati rase lain macam trus cek kertas yg ade password tu tulih ape tah.. yg saya paham pakai sehari pastu mcm ade billing ape tah kt situ.. sudahhhhh!!!

Rasa tekanan jugak la kan kalo kene bayar nie! trus saya gi trn bawah ngn ustaz nie nk tnye sama ada kene bayar or tidak.. tup tup dia cakap kene bayar!!! ooohhh tidakkk mati saya kalo nk bayar.. tamoo tamoo mesti tamoo bayar kan.. then dia ckp kalo own kene bayar rm 80 kalo ikut pakej jabatan bayar rm 500.. ohh xmungkin saya tertipu?? sebenarnya saya yg xtanya betul2 tadi.. trus menyesal dan dan tu jugak trus "terminated line" yg saya mintak td tu.. cepat2 masuk meeting room disable tenet td remove sume dari list wireless laptop tu.. ohhhh bosannya..

Dan bermulalah episod bosan saya pada seminar tu.. xleh tenet rasa idu px berseri... cewahh dah datang seminar nk layan tenet plak yek?? xpatut xpatut.. dan mulai pagi khamis tu saya xlayan tenet lagi.. pastu malam jumaat td pun saya x turun lobby.. malas argh nk amek password g pastu pakai sejam aje.. xpuas!! pastu rindu kt blog nie rindu kt tenet kt umah... waaa dan dan tu jugak nak balik umah.. dan sekarang saya berada di rumah.. harus hepiiii..

ok esok saya coti!! saya hapdet pelan2 ek..

3 comments:

Shemmi said...

bagus!
Ila dah kembali..
Akak suka dirimu yang ceria itu!
Muakh!!

Eita said...

akak laling mn gambar hahahaha
sibuk kan :P

Unknown said...

shemmi: yup ila dah kembali!! haha hepi hepi..lalala

eita: ala laling lupe masyuk gambo ar.. sabo ek nti akak masyuk k.. :d

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site