Tuesday, November 18, 2008

Fatin dapat adiah

UPSR dah di umumkan pada 13 nov yang lepas. alhamdulillah anak buah saya si Farith Aidil anak kepada kak ju telah berjaya mendapat 2 A 3 B.. syukur la dalam dia dok main2 tu malas nk baca buku lagi dapat jugak dia keputusan yg pada saya sangat baik tu.. yela budak laki kan suka main2 je kejanya.. Adiknya si Fatin pulak dapat mata pelajaran terbaik iaitu kajian tempatan manakala adiknya Farah dapat tempat ke 3 di sekolah agama.. yg sekolah kebangsaan tu dia xtau pulak.. mcm2 la budak2 nie bukan nya depa kesah pun kan.. mak bapak pulak yg kelam kabut ngn result dorang.. :D

Ok tamoo melalut nie adalah gambar masa penyampaian adiah di sekolah Farah..

Yang di tengah tu adalah Farah dan juga geng nya..

comei2 la budak2 nie..

Fatin kakak kepada Farah... garangnye muka ko kak??

Join together..

Nie pulak masa penyampaian adiah sek kebangsaan Fatin.. wat kt intekma resort, shah alam.. dasat budak2 sekarang wat kat hotel kene bayar rm 50 utk ibu bapa masuk makan di dalam..

gambar2 nie kak ju yg bagi dia suh saya masukkan dalam blog nie supaya adik beradik yg lain dpt sama2 nengok.. hee


segelintir ibu bapa yg turut hadir..

nie dia kak ju.. amek gambo sendiri ker??

macam bosan aje.. sorang2 tu

persembahan daripada kanak2 sekolah fatin..

fatin ngh beratur nk amek adiah nye..

kasi can la akak saya berangan..

haa tu dia.. sekitar majlis penyampaian adiah fatin.. dorang g berdua aje.. abg ipar xdapat ikut coz dia keja.. anak2 nye lagi 2 orang pun xpegi.. saya pon xpegi nk tido..ari sabtu mana leh bangun awai!! hihihi

3 comments:

Kebencian_Maharaja said...

Cam kenal, tapi kat mana ye?

amal said...

lorr..byk tol pic awwwak yer...setiap mase ke amek gambor nih..baik jadik potograper...ha..ha...tp cantik...

JIVEBUMZ said...

kebencian_maharaja:sape yer?? kenal ker?

amal: saya tengah praktise nk jadik photografer ar nie kak.. heheh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site