Saturday, November 1, 2008

Jamuan hari raya dan deepavali

Alahai best kan keje kt cni dapat makan clalu.. pree lak tu.. :P ingatkan jamuan jabatan weols la paling last sekali kan tp rupa-rupanya ada lagiksss... rezeki jangan di tolak musuh jangan di cari..

menggunakan tema pink + putih khemah2 yg sedia terpasang menyajikan pelbagai hidangan.. tp x la sebanyak makanan masa jabatan saya wat open house aritu.. lagi la banyak pilihan nya.. nie ala ala kadar gitu.. sampai saya ngn geng makan xtau nk makan apa dar..

rojak tauhu.. saya nk try makan nampak mcm best jer.. tp kene Q lak..huuh

tauhu sedang di bakar

berbaris utk amek makanan

saya amek rojak tauhu pastu ngn mee udang.. tempat makan xbanyak so weols kene amek kerusi dok kat bawah pokok aje..

kawan2 saya xdapat kerusi cian dorang kene dok kt cni.. tp xpe makan tetap makan kan uols.. hiks

za dah beralih tempat makan.. "ko nk kawen 2 x ke za?" :P

meh jemput makan suma..

weols makan ala kadar aje coz banyak menu yg dah abes sebenarnya.. tu pasal la cepat2 makan n naik atas opis trus.. pasni dah abes tau entry open house.. hee aritu pon cakap camni gak kan?? :D

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site